Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دفتر ریاست جمهوری عراق اعلام کرد که پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان از داخل هواپیمایی که او را از عراق به رم منتقل کرد، پیامی را برای برهم صالح، رئیس جمهوری عراق فرستاده است.   در این پیام خطاب به رئیس جمهوری عراق آمده است؛ در پایان سفرم به عراق بار دیگر از جنابعالی و ملت عزیز عراق به دلیل استقبال گرم و میزبانی‌تان تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در ادامه پیام پاپ همچنین آمده است: آرزو می‌کنم که صلح، وحدت و شکوفایی کشور شما را در بر بگیرد و از نعمت‌های پروردگار برخوردار شوید.   برهم صالح نیز روز دوشنبه در پی بدرقه رهبر کاتولیک های جهان، در توئیتی نوشت که سفر پاپ در قلب های مردم عراق جاودان می ماند.   پاپ همچنین در توصیف دیدارش با آیت الله سید علی سیستانی، مرجع عالیقدر شیعیان گفت: سیستانی به من گفت که حدود ۱۰ سال است که دیگر با کسانی که اهداف سیاسی و یا فرهنگی دارند دیدار نمی‌کند و تنها پذیرای کسانی می‌شود که اهداف دینی دارند.   وی تأکید کرد: ایشان بسیار به من احترام گذاشتند و این باعث مسرت من است، او برای خوش‌آمد گویی به کسی از جایش بلند نمی‌شود اما برای استقبال از من دو بار این کار را انجام داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پاپ پاپ فرانسیس آیت الله سیستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین

رئیس‌ جمهور سوریه امروز با وزیر امور خارجه بحرین در دمشق دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز یکشنبه «عبداللطیف بن راشد الزیانی» وزیر امور خارجه بحرین را به حضور پذیرفت.

به گزارش سانا، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و راه های توسعه آن در زمینه های مختلف در جهت تامین منافع دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین تمهیدات و تلاش های انجام شده توسط بحرین برای موفقیت آمیز بودن اجلاس سران کشورهای عربی که برای ماه آینده برنامه ریزی شده است، مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است.

بشار اسد همچنین بر تقویت همبستگی عربی و کار مشترک برای ثبات منطقه در سایه تحولات جهانی تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا