Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جواد لقمان زاده روز سه‌شنبه در نشست انتخابات و رسانه استان بوشهر افزود: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود و دستور آغاز انتخابات نیز از امروز ۱۸ اسفندماه توسط وزیر کشور صادر خواهد شد.

وی بیان کرد: همگان بر این عقیده هستند تا انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران باشد بدین معنی که باید همه برای مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لقمان زاده اظهار داشت: در این زمینه باید شرایط برای صیانت از آرا مردم فراهم شود و اصلح گزینی در آن محقق شود که در نهایت محصول آن گزینه‌‎ای برای اداره کشور باشد که بتواند برای حل مشکلات اقتصادی، بهبود وضعیت اشتغال و افزایش رفاه اجتماعی نقشی تاثیرگذار ایفا کند.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۶ شمار شعبه‎‌های اخذ رای در این استان با رشد ۱۰.۲۱ درصدی از ۸۴۲ به ۹۲۸ شعبه افزایش یافته ‌است.

لقمان‌زاده اظهار کرد: در ارتباط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شمار شعبه‌‏های رای گیری با افزایش ۱۶.۶ درصدی از ۸۲۸ شعبه به ۹۶۱ شعبه رسیده است.

وی ادامه داد: رسانه‏‌ها در تامین امنیت روانی نیز نقشی انکارناپذیر دارند و آنها شاید چگونه فکر کردن را به ما یاد ندهند اما اینکه مردم باید به چه چیزی فکر کنند را بخوبی آموزش می‌‎دهند.

لقمان‌زاده اظهار کرد: انتخابات سال آینده از این حیث که اولین انتخابات همراه با تبلیغات مجازی است، رسانه‌‎ها نقش محوری دارند آن هم در شرایطی که دشمن درصدد بی رونق کردن انتخابات است.

وی گفت: انتقال پیام‎‌های انتخاباتی باید از رسالت‎‌های مهم رسانه‎‌ها در ایام فرارو باشد تا با استفاده از ادبیاتی امیدوارکننده و نشاط آور زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر شورای شهر مشارکت انتخاباتی رسانه انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر شورای شهر مشارکت انتخاباتی رسانه انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور برگزاری انتخابات لقمان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بیانیه جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر منتشر شد.

بسمه تعالی
خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.
جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

جامعه اسلامی مهندسین
اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

کد خبر 6093609 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان