Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: افزایش نرخ بلیت رخ نداده و ایرلاین‌ها مجاز خواهند بود تا بر اساس حداقل کف و حداکثر سقف قیمت‌های مصوب شده، اقدام به فروش بلیت کنند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن ذیبخش، درباره شایعات اخیر مبنی بر افزایش قیمت بلیت‌های هواپیما اظهار کرد: مطابق صحبت‌های انجام شده، طی ایام نوروز هیچ‌گونه افزایش نرخ بلیتی رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه برخی گمان می‌کنند که نرخ بلیت‌های هواپیما‌ها افزایش پیدا کرده است به این دلیل است که برخی از ایرلاین‌ها بر اساس مصوبه شورای‌عالی هواپیمایی اقدام به فروش بلیت بر اساس سقف نرخ تعیین شده کرده‌اند.

ذیبخش گفت: به تازگی شرکت‌های هواپیمایی طی تقاضایی از سازمان هواپیمایی کشوری درخواست افزایش نرخ بلیت را داشتند که سازمان با این درخواست مخالفت کرد؛ اما درعین‌حال سازمان به این نتیجه رسید که نرخ تکلیفی را بردارد و ایرلاین‌ها مجاز خواهند بود تا بر اساس حداقل کف و حداکثر سقف قیمت‌های مصوب شده، اقدام به فروش بلیت کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در واقع هیچ‌گونه افرایش قیمتی رخ نداده و اقدام ایرلاین‌ها مصداق گران‌فروشی حساب نمی‌شود.

وی تأکید کرد: اگر گران‌فروشی در فروش بلیت رخ بدهد، مردم می‌توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری در بخش شکایت‌های مردمی، اعتراض خود را ثبت کنند و مطمئن باشند که در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پاسخ به یک نگرانی مسافران هوایی درباره موتور برخی هواپیماهای ایرانی

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی سازمان هواپیمایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سازمان هواپیمایی سازمان هواپیمایی افزایش نرخ بلیت ایرلاین ها فروش بلیت بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند

بر اساس بودجه ۱۴۰۳ حدود ۲۰۰ همت تسهیلات برای وام ازدواج و درمان ناباروری، ودیعه مسکن و... لحاظ شده که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی بودجه 1403 نشان میدهد حدود 200 هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی در سال جاری لحاظ گردیده است.

این رقم برای وام ازدواج، ودیعه مسکن،  ناباروی و موارد دیگری از این دست است. سال قبل نیز برای این قسمت 200 هزار میلیارد تومان لحاظ شده بود. براین اساس تسهیلات تکلیفی برای بانکها افزایش نیافته است.

بر اساس اعلام رئیس کمیسیون تلفیق بودجه این رقم 200 هزار میلیارد تومان با اصرار دولت مبنی بر عدم افزایش تسهیلات تکلیفی در راستای جلوگیری از افزایش پایه پولی و نقدینگی نسبت به سال 1402 ثبات مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانک‌ها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • تسهیلات تکلیفی ۲۰۰ همتی بانکها در ۱۴۰۳ ثابت ماند
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان