Web Analytics Made Easy - Statcounter

این توییت به عنوان یک رمز non-fungible token (NFT) فروخته می شود، یک گواهی دیجیتال منحصر به فرد که بیان می کند که چه کسی صاحب عکس، فیلم یا شکل دیگری از این رسانه آنلاین است. اما این پست حتی پس از حراج در توییتر در دسترس عموم خواهد بود. NFT یک نوع رمز دیجیتالی است و شخصی که آن را خریداری می کند تنها مالک آن است، به این معنی که خریدار می تواند آن را بفروشد یا توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریدار یک گواهی با امضای دیجیتالی و تأیید شده توسط آقای دورسی و همچنین فراداده metadata توییت اصلی را دریافت می کند. این فراداده شامل اطلاعاتی مانند زمان ارسال توئیت و محتوای متنی آن خواهد بود.

Valuables یک پلت فرم مبتنی بر Ethereum است که توسط شبکه اجتماعی Cent ایجاد شده است و به کاربران توییتر اجازه می دهد توئیت های خود را برای فروش به دیگران احراز هویت کنند (می توانید آن را به عنوان امضای دیجیتال در نظر بگیرید). توییت های توکنز شده فقط زمانی فروخته می شوند که نویسنده توییت پیشنهاد را قبول کند.

هرکسی می تواند برای خرید توییت در سیستم عامل پیشنهاد دهد. به عنوان مثال، اولین پیشنهاد برای توییت مورد نظر 1 دلار ازTheGaloisCxn در تاریخ 15 دسامبر سال 2020 بود. این همان توییتی است که الان به 2.5 میلیون دلار ارزش دارد.

این پیشنهاد بعد از ظهر روز شنبه، پیشنهاد 2.5 میلیون دلاری توسط Sina Estavi سینا استوری ، که پروفایل LinkedIn وی را به عنوان مدیر عامل Bridge Oracle مستقر در مالزی (و وابسته به TRON) توصیف می کند ارائه شد. Estavi برای خرید این توییت تاریخی با Justin Sun بنیانگذار TRON و مدیرعامل BitTorrent، رقابت  می کند.

در یک پست در سایتی، بنیانگذاران این پلت فرم خرید یک توییت را با خرید یک امضای سنتی یا یک قطعه یادگاری مقایسه می کنند.

مالکیت هر محتوای دیجیتالی می تواند یک سرمایه مالی باشد. می تواند ارزش احساسی آن را حفظ کند. مانند یک امضا روی کارت بیس بال، NFT خود به عنوان امضای سازنده محتوای آن است، و آن را کمیاب، منحصر به فرد و با ارزش می کند.

 

هنگامی که فردی توئیتی را خریداری کرد، می تواند توییت موجود در وب سایت را دوباره بفروشد یا در گالری آنلاین خود نمایش دهد. همچنین خریداران می توانند توییت را در مجموعه خصوصی خود نگه دارند.

توییت ها آخرین دارایی های دیجیتالی هستند که از طریق توکن های به اصطلاح non-fungible tokens دارای ارزش مالی می شوند.

NFT ها از بلاکچین، همان فناوری پایگاه داده توزیع شده در بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، برای ایجاد گواهینامه های منحصر به فرد مالکیت هر نوع کالای دیجیتال استفاده می کنند.

به نظر می رسد Valuables، پلتفرمی که برای توئیت آقای دورسی بازاریابی می کند، تشخیص می دهد که این مفهوم مردم را سرگردان خواهد کرد و بنابراین در بخش سوالات متداول خود توضیحاتی راجع به آن داده است: داشتن هرگونه محتوای دیجیتال می تواند ارزش احساسی داشته باشد و رابطه ای بین جمع کننده و فردی که توییت را ایجاد کرده است ایجاد کند.

ممکن است بسیاری از ما فکر کنیم که این هزینه بالایی برای ایجاد رابطه با رئیس توییتر است. اما با توجه به وضعیت تب دار هر نوع بازار مرتبط با ارزهای دیجیتال، شاید خریدار برای خود شرط بندی کرده است که به زودی شخصی پیدا می شود که این توییت را با قیمت حتی بالاتر از قیمتی که خریده است از او بخرد.

بر همین اساس می توانید از این جمله استفاده کنید، اگر نمی توانید آنها را شکست دهید،  پس به آنها بپیوندید.

پیشنهادها برای توییت آقای دورسی که برای اولین بار در ماه دسامبر برای فروش گذاشته شد حاکی از آن است که پس از اینکه وی در روز جمعه پیوندی به آن توییت ارسال کرد، این توییت مورد توجه بیشتری قرار گرفت و  از آن زمان تاکنون هزاران بار به اشتراک گذاشته شده است.

در عرض چند دقیقه پس از ارسال این توییت، قیمت پیشنهادها به بیش از 88000 دلار رسید.

پیشنهادها در روزشنبه از 1.5 میلیون دلار به 2 میلیون دلار رسیدند.

طبق Valuables توسط Cent ، 95 درصد از فروش یک توییت به سازنده اصلی اختصاص می یابد و باقی مانده به وب سایت می رود. برای فروش دوم، 87.5 درصد به فروشنده، 10 درصد به سازنده و 2.5 درصد به وب سایت تعلق می گیرد. بعلاوه، پول به کیف پول رمزنگاری فروشنده واریز می شود.

منبع: yahoo

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پول رسانه سرمایه سیستم عامل شبکه اجتماعی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت

باشگاه لیورپول بعد از حاشیه‌های اخیر محمد صلاح تصمیم دارد این بازیکن را در لیست فروش این باشگاه قرار دهد. 

به گزارش تابناک ورزشی‌؛ محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت