Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@21:53:57 GMT

تقویت سیستم ایمنی بدن با ۳ دمنوش معجزه‌آسا

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۰۶۴۷

درباره «پیشگیری بهتر از درمان است» و با ارزش بودن سلامتی حرف‌های زیادی شنیده‌ایم. اما شاید هیچ‌وقت به‌صورت دقیق به این موضوع فکر نکرده‌ایم که سلامتی چه داشته با ارزشی است. سیستم ایمنی و گلبول‌های سفید که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بدن جهت مصون نگه‌داشتن ما در برابر بیماری است، نیاز به تقویت و مراقبت زیاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی سیستم ایمنی ضعیف شود، بدن مستعد مبتلا شدن به انواع امراض می‌شود. بنابراین مهم است که در تمام فصل‌های سال، سیستم ایمنی بدن‌مان را تقویت کنیم و در راه مبارزه گلبول‌های سفید علیه میکروب‌ها و ویروس‌ها، پیش‌قدم باشیم. در این مقاله می‌خواهیم سه دمنوش فوق‌العاده به شما معرفی کنیم که تاثیر شگفتی بر تقویت سیستم ایمنی دارند.

دمنوش زعفران

اگر بگویند زعفران مرده را زنده می‌کند دروغ نگفته‌اند. این ادویه خوش‌رنگ و خوش‌عطر فقط برای رنگ دادن به غذا استفاده ندارد. زعفران به‌دلیل داشتن مقدار زیادی آنتوسیانین‌ها باعث تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌شود. اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید و در فصل‌های سرد سال زیاد مریض می‌شوید، بهتر است چند روز در هفته زعفران را به‌صورت دمنوش و همراه با کمی عسل میل کنید. درواقع زعفران با تحریک پاسخ سریع سلولی به عنوان یک تقویت کننده سیستم ایمنی بالقوه، باعث تقویت عملکرد گلبول‌های سفید می‌شود. از دیگر خواص دمنوش زعفران می‌توان به کاهش دردهای قاعدگی، افزایش انرژی بدن و رفع کسالت، کاهش ریسک ابتلا به سکته‌های قلبی و مغزی و بهبود عملکرد حافظه و پیشگیری از آلزایمر اشاره کرد.

دمنوش گل محمدی

گل‌محمدی را همه به بوی خوبش می‌شناسند. تعداد کمی از این گل‌های سرخ کوچک کافی‌ست تا عطری دل‌انگیز به نوشیدنی ببخشید و طعمی شگفت‌انگیز را تجربه کنید. دمنوش گل محمدی یکی از آن دمنوش‌های محبوب برای خانواده‌های ایرانی‌ست که از هر خاصیتی فکر کنید، کم ندارد. در لیست بلند بالای خواص دمنوش گل محمدی، یکی از مهم‌ترین خاصیت‌های آن تقویت سیستم ایمنی بدن ذکر شده‌است. اما این دمنوش چگونه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود؟ یکی از اصلی‌ترین ویتامین‌های نهفته در گلبرگ‌های خوش‌رنگ گل‌محمدی، ویتامین ث است. همانطور که می‌دانید ویتامین ث یکی از اصلی‌ترین مواد مورد نیاز بدن برای تقویت عملکرد گلبول‌های سفید در برابر عوامل بیماری‌زا است. به همین دلیل پزشکان به وفور توصیه می‌کنند برای مریض نشدن، سیستم ایمنی بدن‌تان را با ویتامین ث تقویت کنید.
دمنوش گل محمدی که از جوشانده گل‌های سرخ همراه با کمی آب جوش به‌دست می‌آید، یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای کسانی‌ست که به سلامت بدن‌شان اهمیت می‌دهند.

دمنوش بهار نارنج 

 

بهار نارنج یکی از گیاه‌های محبوب و پرمصرف در بین ایرانی‌ها است. شکوفه‌های تازه رسیده درختِ نارنج که به آن‌ها بهار نارنج می‌گویند، به شکل‌های گوناگونی مانند دمنوش، شربت و عرق استفاده می‌شود. به جز طعم و عطر مسحور کنند بهار نارنج، این ماده خواص بی‌شماری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تقویت سیستم عصبی، بهبود عملکرد خواب، رفع ناراحتی‌های معده و کاهش وزن اشاره کرد. یکی دیگر از مهم‌ترین خواص بهار نارنج، تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها است. اگر بدن‌تان مستعد گرفتار شدن به انواع بیماری‌ها و عوامل بیماری‌زای بیرونی است، چند روز در هفته یک لیوان بهار نارنج را به‌صورت دمنوش همراه با دارچین مصرف کنید و معجزه این گیاه را در بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن‌تان ببینید. 

 

منبع : https://atsezfamily.com

منبع: الف

کلیدواژه: تقویت سیستم ایمنی بدن گلبول های سفید دمنوش گل محمدی بهار نارنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرم معجزه

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم کرم معجزه معرفی میکنیم چند بخش تقسیم کرد یکی از مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن راحتی از بین میبرد راحتی از بین میبرد جهت عمده با ما در تماس باشید. در ادامه وبسایت پماد خشخاش عمده چیست؟ پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید فروشگاه شیک کویین نمونه محصولات در کانال روبیکا و واتساپ برای شما عزیزان گذاشتم حتما به کانال ما سر بزنید شماره کانال 09031005468درخدمت شما هستیم

ترکیبات کرم معجزه گیاهی اصل جلد قرمز

پاستور درجه یک مرهم قهوه ای مرهم سبز روغن آرگان عصاره شیرین بیان سفید آب نقره زرد چوبه خاکشیر ارچ

ویژگی کرم معجزه گیاهی ضد لک و کک لک های بارداری از بین بردن جای جوش صورت پاکسازی پوست صورت کاهش دهنده عالی سیاهی دور چشم ضد التهاب و درمان آفتاب سوختگی پیشگیری کننده چین و چروک صورت ترمیم کننده سلول های آسیب دیده میزان رضایت بالا اثر بخشی بعد از 7 روز مواد گیاهی روغن هسته انگور روغن نارگیل عصاره شیر الاغ کرم دست ساز است ویتامینe کرم گلدن شاین عمده ضد لک کاربرد چیست؟

چگونه معجزه دست ساز مصرف کنیم؟

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب( کرم معجزه با صابون رزد چوبه ) شستشو بدین تا کاملا تمیز شود و زمانی که پوست صورت خشک کردن صورت خود مقداری از کرم وایت رز را بر روی صورت بزنید و به خوبی ماساژ دهید.

توجه داشنه باشید هیچ نوری در هنگام خواب نباشه.

چقدر مدت زمان کرم معجزه وی ای پی روی پوست بماند؟ حتما باید 7 ساعت روی پوست بماند.

صبح پس از بیدار شدن حتما صورت خود را با مجدد شستشو دهید، این کار را هر شب تکرار کنید تا به نتیجه برسید. حتما در طول روز ضد آفتاب بی رنگ وکالی و آبرسان خوب مصرف کنید

خواص کرم معجزه با صابون صندل اصل 

خواص کرم معجزه را میتوان به چند بخش تقسیم کرد که مهمترین آن ها خاصیت ضد لک بودن برایپوست صورت و حتی پوست بدن هم میباشد ، این کرم با کاهش رنگدانه های پوست و ترمیم مجدد آن لک های قدیمی که شامل لک های دوران بارداری و یا لک های آفتاب سوختگی میباشد را به راحتی از بین میبرد ، همچنین اگر مرتب جوشمیزنید و نمیدونید چیکار کنید ترکیبی از صابون معجزه و همچنین این کرم یک راهکار تست شده و جوابگو برای این مشکل شماست

کرم معجزه شب چه عوارضی دارد

همونطور توضیح دادیم عوارض معجزه دست ساز فیک خرید کرم هست که پوست دوچار مشکل میکنند

پیشنهاد بنده این هست که در صورتی که پوستتان لک ندارد از کرم های ضد لک حتی گیاهی استفاده نکنید از محصولات کرم های ابرسان تهیه کنند در فروشگاه شیک کویین خرید کنید.کرم وایت رز عمده  موجود هست.

 

 

خواص کرم دست ساز گیاهی چیست؟

1- روشن کننده و ضد آکنه قوی پوست

2- مناسب برای لک و جای جوش

3- کاهش منافذ باز پوستی

4- لیفت کننده و سفت کننده پوست

5- از بین برنده لک صورت

6- کاملا گیاهی

7- مناسب برای خانم ها و آقایان

کاربرد کرم معجزه شب چیست؟

فرق کرم وایت رز و کرم معجزه

دیگر خبرها

  • کرم معجزه
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب