Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از رفع موانع تولید شرکت پایا پلیمر خبر داد و گفت: با حمایت دستگاه قضایی از تعطیلی این شرکت و همچنین بیکاری ٢٠٠ کارگر به صورت مستقیم جلوگیری بعمل آمد.

خبرگزاری میزان - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از رفع موانع تولید شرکت پایا پلیمر خبر داد و گفت: با حمایت دستگاه قضایی از تعطیلی این شرکت و همچنین بیکاری ٢٠٠ کارگر به صورت مستقیم جلوگیری بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین رجبی اضافه کرد: شرکت تولیدی پایا پلیمر یکی از شرکت‌های فعال در این شهرستان است که ٢٠٠ کارگر در آن مشغول به کار هستند. این شرکت به دلیل نیاز شرکت به گازرسانی، اقدام به گذاشتن لوله‌های گاز به طول ٧٠٠متر از زمین‌های مجاور کرده بود. این زمین‌ها حداقل ٣٠مالک داشت. مالکین نیز در دادخواستی به طرفیت شرکت مذکور تقاضای قلع و قمع و اعاده به وضع سابق داشتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان افزود: پس از ارایه دادخواست در دادگستری و جلسات متعدد و رسیدگی به پرونده، دادگاه خواسته خواهان را وارد تشخیص داد و حکم به خواسته آنان صادر و حکم قطعی شددر ادامه نیز اقدامات لازم برای اجرای حکم فراهم شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع، مجموعه دادستانی شهرستان تاکستان با هماهنگی و حمایت رییس کل دادگستری استان قزوین حجت‌الاسلام والمسلمین قدرتی دستور عدم اجرای حکم با هدف جلوگیری از تعطیلی شرکت و بیکاری کارگران، به منظور بررسی بیشتر این پرونده را صادر کرد.

رجبی ادامه داد: پس از صدور دستور، جلسه هفت ساعته‌ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان، مدیران شرکت و خواهان برگزار شد و در نهایت در این جلسه ٧ساعته، خواهان با مبلغ ٧٠٠میلیون تومان گذشت خود را نسبت به شرکت مذکور اعلام کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در ادامه با تاکید براینکه این اقدام در جهت جهش تولید و رفع موانع تولید صورت گرفت گفت: با حمایت دستگاه قضایی از تعطیلی این شرکت و بیکاری ٢٠٠ کارگر جلوگیری بعمل آمد.

وی با اشاره به اینکه ورود دادستانی در حوزه اقتصاد مقاومتی آثار مطلوبی را به همراه داشته است، گفت: طی سال ۹۹، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سالجاری به نام جهش تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی دادسرای شهرستان با رفع مشکلات شرکت‌های تولیدی شرایط اشتغال و جذب نیروی انسانی جدید را فراهم آورد به نحوی که ۲۱۸۶ نفر در ۲۶ شرکت تولیدی و صنعتی مشغول به کار شده اند

حسین رجبی موانع موجود جهت اخذ تسهیلات توسط واحد‌های صنعتی را یکی از مشکلات بخش‌های اقتصادی دانست و گفت: خوشبختانه با مکاتبات و تعاملات صورت گرفته در این ستاد بالغ بر ۲۹۶ میلیارد تومان تسهیلات به کارخانجات پرداخت گردید.

این مقام قضایی افزود: یکی دیگر از مشکلات مهم شرکت‌های تولیدی، پرداخت جریمه تاخیر مالیات است، که باهماهنگ‌های صورت گرفته با اداره امور مالیاتی استان وشهرستان از تعداد ۱۴۱ شرکت، ۹۵ شرکت مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی و ۴۶ شرکت از بخشودگی ۷۰ تا ۹۸ درصدی برخوردار شدند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکستان تصریح کرد: برگزاری ۶ جلسه اقتصاد مقاومتی در سالجاری وبررسی مشکلات ۲۶ شرکت با حضور مدیران عامل آن‌ها زمینه رفع مسائل این شرکت‌ها و جذب بیش از ۲۰۰۰ نفر نیروی جدید در واحد‌های تولیدی و صنعتی را به همراه داشته و از سویی دیگر مانع از تعدیل ۴۹۰۰ نفر نیروی شاغل شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان تاکستان اقتصاد مقاومتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان تاکستان اقتصاد مقاومتی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان رفع موانع تولید اقتصاد مقاومتی ٢٠٠ کارگر شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان گفت:فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی وفیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

علیرضا محمدی  اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد  موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان در پایان متذکر شد: افرادی که بخواهند با اقدامات  مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آنها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن ها گرفته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد