Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:34:16 GMT

ژیلا صادقی با فارسی آموزانی از هند سخن می‌گوید

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۱۶۰۰

ژیلا صادقی با فارسی آموزانی از هند سخن می‌گوید

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، برنامه «با سخنوران سعدی» که به منظور افزایش مهارت فن بیان و سخنوری فارسی آموزان و بیان شیواتر واژه‌های فارسی از صفحه اینستاگرام بنیاد سعدی برگزار می‌شود، در دومین برنامه خود میزبان ژیلا صادقی، مجری و گوینده و محمد منهاح عالم و محمد عرف، فارسی آموزان اهل هندوستان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه حمیدرضا امیرافضلی، مدرس فن بیان و گویندگی به بیان بخشی از مهارت‌های کلامی همچون تلفظ درست آواهای فارسی و مهارت زیبا سخن گفتن می‌پردازد و در گفت‌وگو با ژیلا صادقی، از تجربیات مهارت زیبا صحبت کردن سخن می‌گویند و سپس با دعوت فارسی آموزان هندی، چند تکنیک آواها و مهارت فن بیان را آموزش می‌دهند. این برنامه، چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷ از صفحه اینستاگرام بنیاد سعدی برگزار می‌شود.

از آنجایی که یادگیری هر زبانی، اولین قدم در آموزش آن است، مهارت زیبا و مسلط صحبت کردن به آن زبان هم اهمیت ویژه‌ای دارد و در مراحل پیشرفته‌تر برای فراگیران زبان می‌تواند کسب درآمد از راه ترجمه همزمان، ترجمه مکتوب، سخنرانی، مجری گری و گویندگی رادیویی و تلویزیونی، بازیگری و حتی خواندن کتاب صوتی به همراه داشته باشد.

با توجه به علاقه فارسی آموزان غیر ایرانی به هنر شعرخوانی، دکلمه، مجری‌گری، بازیگری و ترجمه همزمان و غیره روابط عمومی بنیاد سعدی برآن شد تا با همکاری حمیدرضا امیرافضلی، مدرس فن بیان و گویندگی که خود اهل شعر و نویسندگی است، در هر برنامه زنده اینستاگرامی، نکاتی از مهارت‌های فن بیان زیباتر صحبت کردن به زبان فارسی را به فارسی آموزان و علاقه‌مندان این حوزه آموزش دهد.

همچنین در هر برنامه قرار است «یکی از مجریان و گویندگان رادیو و تلویزیون و یا بازیگران ایران به عنوان مهمان ویژه برای کسب تجارب آنها» و «یک یا دو نفر از فارسی آموزان داوطلب برای شرکت در برنامه برای انجام آموزش‌های فن بیان» حضور داشته باشند.

علاقه‌مندان برای مشاهده این برنامه می‌توانند چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰ (به وقت تهران) به صفحه اینستاگرام بنیاد سعدی به آدرس saadifoundation@ مراجعه کنند.

کد خبر 5165553 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد سعدی هندوستان آموزش زبان فارسی ژیلا صادقی تازه های نشر کتاب و کتابخوانی قاسم سلیمانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نقد کتاب رونمایی کتاب رایزنی فرهنگی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران معرفی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات انقلاب اسلامی ایران دفاع مقدس جنگ تحمیلی فارسی آموزان بنیاد سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر

محمدرضا پهلوی و همسرش ثریا در اردیبهشت ۷۲ سال پیش راهی شیراز شدند تا مقبره جدید سعدی را در شیراز افتتاح کنند. در همان روز شاه در حافظیه تفالی به دیوان حافظ زد که غزلی با این مطلع نتیجه فال بود: دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس/ نسیم روضه شیراز پیک راهت بس./اطلاعات آنلاین

دیگر خبرها

  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی