Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@16:16:02 GMT

نوسان در بازار سهام آسیا و اقیانوسیه

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۱۷۰۴

نوسان در بازار سهام آسیا و اقیانوسیه

خبرگزاری آریا - بازارهای آسیا و اقیانوسیه با نوسان معامله داشتند که به دلیل واکنش سرمایه‌گذاران به گزارش مشاغل هفته گذشته ایالات متحده بود که امیدها را برای بهبود اقتصادی بالا برد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، روز دوشنبه با وجودی که کره جنوبی، هنگ کنگ و چین برای کسب سود سهام تلاش کردند، استرالیا و ژاپن معاملات بیشتری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از گزارش عربستان سعودی از تاسیسات نفتی این کشور که روز یکشنبه مورد هدف موشک ها و هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفت، قیمت نفت بیش از 2 درصد جهش یافت و قیمت نفت برنت از 70 دلار در هر بشکه عبور کرد.
با گزارش شغل های بیش از حد انتظار ایالات متحده که باعث خوش بینی برای بهبود سریع اقتصادی بود، جمعه گذشته در بازارهای ایالات متحده سهام ها از فروش زیاد عقب افتادند.
روز دوشنبه بازارهای آسیا و اقیانوسیه با نوسان معامله داشتند که به دلیل واکنش سرمایه گذاران به گزارش مشاغل هفته گذشته ایالات متحده بود که امیدها را برای بهبود اقتصادی بالا برده است.
سهام های استرالیا سبز بودند. شاخص ای اس اکس 200، 1.06 درصد صعود کرد. سهام های بانکی و معدنی افزایش یافت.
در ژاپن، سهام های بانکی افزایش یافتند.
شاخص کاسپای کره جنوبی با 0.32 درصد کاهش معامله شد. در هنگ کنگ ، شاخص هنگ سنگ 1.43 درصد سقوط کرد وشاخص هنگ سنگ تک 3.77 درصد سقوط کرد.
سهام های چین نیز سقوط کرد: کامپوزیت شانگهای 0.2 درصد افت کرد در حالی که شنژن 1 درصد از دست داد.
صبح روز دوشنبه تحلیلگران گفتند: سرمایه گذاران با توجه به تأثیری که بسته بزرگ مالی بایدن بر نرخ های بهره بلندمدت خواهد گذاشت و باعث ایجاد فضای شکننده بازار سهام می شود، احتیاط خود را حفظ می کنند.
بسته حمایتی ایالات متحده
مجلس سنای امریکا در آخر هفته بسته حمایتی کرونا را به ارزش 1.9 تریلیون دلار تصویب کرد که شامل پرداخت های مستقیم تا بیش از 1400 دلار به اکثر آمریکایی ها است. پیش بینی می شود این لایحه این هفته در مجلس دموکرات ها تصویب شود و قبل از پایان مهلت 14 مارس برای تمدید برنامه های کمک به بیکاری برای گرفتن امضای جو بایدن ارسال شود.
ماه گذشته، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به قانونگذاران گفت که اقتصاد ایالات متحده فاصله زیادی با اهداف اشتغال و تورم خود دارد و به احتمال زیاد برای پیشرفت چشمگیر زمان بیشتری لازم است. وی گفت که تورم هنوز زیاد نشده است و بانک فدرال به سیاست فعلی خود متعهد است، که نرخ های بهره فعلاً پایین می مانند.
ارزها و نفت
دلار آمریکا در برابر همتایان خود به 92.030 صعود کرد.
ین ژاپن با 108.41 درهر دلار تغییر قیمت داد در حالی که دلار استرالیا با 0.1 درصد رشد به 0.7694 دلار رسید.
روز دوشنبه قیمت نفت در معاملات آسیا بیش از 2 درصد جهش کرد. معاملات آتی نفت خام ایالات متحده با 2.22 درصد افزایش به 67.56 دلار در هر بشکه رسید و نفت برنت با 2.28 درصد افزایش به 70.94 دلار رسید.
عربستان سعودی گفت تاسیسات نفتی این کشور روز یکشنبه مورد هدف موشک ها و هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفت.
هفته گذشته، اوپک و متحدان آن گفتند که این گروه تولید نفت را تا ماه آوریل تا حد زیادی ثابت حفظ می کند در حالی که عربستان سعودی افزود که تولید داوطلبانه اش را یک میلیون بشکه در روز تا ماه آینده افزایش می دهد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اوج بیت کوین مشخص شد

بزرگترین صرافی ارز‌های دیجیتال جهان، بایننس، بر اساس داده‌های آتی، زمان اوج بیت‌کوین در این صرافی را نشان داد.

به گزارش ایسنا، تحلیلگر پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای کریپتو کوانت، حرکات آتی سرمایه‌گذاران فردی در بایننس را بررسی و بر افزایش نرخ‌های تامین مالی در این صرافی تاکید کرد.

وی دریافت که افزایش موقعیت‌های خرید می‌تواند نشان‌دهنده اوج باشد.

این تحلیلگر به سرمایه‌گذاران هشدار داده است که محتاط باشند. وی خاطرنشان کرد که الگو‌های مشابه در گذشته با کاهش کوتاه‌مدت همراه بوده است.

از آنجایی که بایننس یکی از بهترین مراکز مبادلات مبتنی بر افراد است، داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران فردی بایننس موقعیت‌های خرید را ایجاد کرده‌اند و از نظر تاریخی، افزایش موقعیت‌های (پوزیشن) طولانی در بایننس اغلب به معنای اوج است.

پس از انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده در روز جمعه، بازار ارز‌های دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی بود که اشتها را برای موقعیت‌های طولانی افزایش داده است. بر اساس داده‌های کوین گکو، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۶۴هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟