Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@20:37:09 GMT

تجلیل از ۱۶ بانوی شهید و آزاده استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۲۳۶۷

تجلیل از ۱۶ بانوی شهید و آزاده استان سمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، یزدانی مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان با بیان اینکه کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز بمنظور تجلیل از ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده در سراسر کشور برگزار شد گفت: در این کنگره از ۸ بانوی شهید و ۸ آزاده استان نیز تجلیل و قدردانی شد. 

او افزود: زنان در تحقق انقلاب اسلامی و جنگ‌های دفاع مقدس نقش بسیار موثری داشتند که به همین منظور از زحمات و فداکاری آنان که هم چنان ادامه دارد قدردانی و تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان درگفت و گو با خبرنگار ما گفت: زنان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش اساسی و ویژه داشتند.

او افزود: زنان در آن دوران از خطوط مقدم جبه‌ها تا منازل از حمایت و پشتیبانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش داشتند و در حقیقت در مرکز میدان مجاهدت برای اسلام و انقلاب اسلامی قرار داشتند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس کنگره ملی انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است