Web Analytics Made Easy - Statcounter

انیمیشن سینمایی «رایا و آخرین اژدها» در اولین هفته از اکران خود در سینما‌های امریکا توانست با فروشی معادل ۸.۵ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس هالیوود شود.

خبرگزاری میزان - انیمیشن سینمایی «رایا و آخرین اژدها» در اولین هفته از اکران خود در سینما‌های امریکا توانست با فروشی معادل ۸.۵ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس هالیوود شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رایا و آخرین اژدها» انیمیشنی ماجراجویی و خیال‌پردازی حماسی است که از سوی استودیو سینمایی والت دیزنی اکران خود در سینماهای هالیوود را از جمعه هفته گذشته آغاز کرده است. 

انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» در سرزمینی به نام کوماندرا جریان پیدا می‌کنند؛ دنیایی شامل پنج قبیله که همگی در سرزمینی زندگی می‌کنند که توسط اژد‌هایی خلق شده است که مدت‌ها از نابودی او می‌گذرد.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

این سرزمین آخرین هدیه‌ی اژدهایان به به مردم ساکن در آن محسوب می‌شود و کوماندرا اکنون توسط یک نیروی شرور و تاریک مورد حمله گرفته است. این وسط هم رایا شخصی نیست جز یک جنگجوی تنها که در تلاش برای نجات خود و مردمانش است و تصمیم دارد هرطور که می‌شود آخرین اژد‌های باقی‌مانده را پیدا کند. چون اعتقاد دارد این اژد‌ها می‌تواند کوماندرا و ساکنین آن را نجات دهد.

کسی استیل و آکوافینا دو صداپیشه اصلی این انیمیشن هستند، هنوز درباره سایر صداپیشگان این انیمیشن صحبتی به میان نیامده است.

نویسندگان انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» برای نگارش آن از افسانه‌های جنوب شرقی آسیا الهام گرفته اند، به همین دلیل این انیمیشن ما را به یاد موآنا می‌اندازد، چون هر دو به روایت داستانی جدید می‌پردازند، و ماجرایی را روایت می‌کنند که با الهام از افسانه‌ها و فرهنگ یک منطقه خاص از جهان نوشته شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رایا و آخرین اژدها سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا رایا و آخرین اژدها سینمای هالیوود رایا و آخرین اژدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، رایان رینولدز به سهامدارانی پیوست که سهام باشگاه نکاکسا در لیگ برتر مکزیک را خریداری کرده‌اند. او این کار را به همراه راب مک‌الهنی، دوست و شریک کاری‌اش انجام داده است.

مک‌الهنی و رینولدز با همدیگر سهام باشگاه رکسهام را خریده‌اند که در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارد و به تازگی به دسته سوم فوتبال انگلیس صعود کرده است.

رینولدز که در حال تبلیغ برای قسمت سوم ددپول است و بزودی اکران این فیلم را جشن می‌گیرد، علاقه خاصی به سرمایه‌گذاری در فوتبال پیدا کرده و در گفت‌وگوهای اخیرش اعتراف کرده که دوست دارد حضور فعال‌تری در فوتبال داشته باشد.

برخلاف تجربه رکسهام که مالکان اصلی این باشگاه فقط رینولدز و مک‌الهنی هستند، در نکاکسا آنها با سرمایه‌گذاران دیگری هم شریک هستند و مالک بخشی از سهام باشگاه شده‌اند.

این گروه سهام‌داران از افراد معروفی تشکیل شده که چند نفر از آنها افرادی مانند اوا لونگوریا، مسوت اوزیل، کیت آپتون، جاستین ورلاندر و ریچارد همیلتون هستند.ش

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • گزارش ماندی نایت راو 29 آوریل؛ از اژدها تا هیولا /اخبار WWE
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟