Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،کارگاه آنلاین «مهارت نسخه خوانی در آزمایشگاه بالینی» در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. این کارگاه در روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفند ۹۹ از ساعت ۱۷ تا ۲۰، با تدریس علی احمدی دانشجوی برگزیده بنیاد ملی نخبگان، برگزار خواهدشد.

گفتنی‌ است، در این کارگاه آنلاین به شرح سرفصل های؛ بررسی انواع نسخه، آشنایی با بیمه های مختلف، اصول نسخه خوانی، معرفی و بررسی ۹۶ تست آزمایشگاهی شایع و پر تکرار در آزمایشگاه بالینی، آموزش مهارت نسخه خوانی با توجه به تخصص پزشک درخواست دهنده و تمرین و بررسی چالش های چندین نسخه واقعی، پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می‌توانند به نشانی اینجا مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل ثبت نام در فضای مجازی با شناسه تلگرامی @F_Ghaneei و @Infinitesoul_IM ارتباط برقرار کنند. شرکت در این کارگاه، تنها مختص دانشجویان علوم آزمایشگاهی و یا فارغ التحصیلان این رشته است و به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود.


 

انتهای پیام/

زینب میرسلطانی کد خبر: 1090775 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران وبینار تخصصی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران وبینار تخصصی نسخه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه