Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۹ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

انهدام سارقان احشام در مبارکه

سرهنگ "حمزه بهرامی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت احشام وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان قرار گرفت و کارآگاهان با انجام گشت‌های تخصصی به جستجو برای یافتن سارق یاسارقان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات گسترده علمی و تخصصی خود دریافتند که این سرقت توسط اعضای یک باند ۳ نفره صورت گرفته که سرانجام مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی تمامی آن‌ها دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه از کشف ۲۰ رأس گوسفند مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان و تحویل آن‌ها به مال باخته خبر داد و گفت: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده باری انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

كشف ماينر های قاچاق از یک کارگاه متروکه

سرهنگ " حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در انجام با اشرافیت و هوشمندی خود از نگهداری و فعالیت غیرمجاز دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه متروکه و غیرفعال مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی با همکاری ماموران شرکت توزیع برق شهرستان، از این محل بازدید کردند که در نتیجه تعداد ۱۲۵ دستگاه ماینر خارجی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش ماینر‌های مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

 

واژگونی خودرو در جاده اصفهان به نایین ۶ مصدوم داشت

 

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت که این حادثه ساعت یک و پنج دقیقه بامداد امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام و ۲ واحد امدادی به محل سانحه اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه واژگونی چهار زن، یک مرد و یک کودک مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.



نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع شده است.

روزانه به طور متوسط افزون بر ۲۵ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های شهرستان نایین عبور می‌کند.

 

دستگیری اعضای باند خانوادگی کلاهبردار در برخوار

سرهنگ "نعمت خلیلی گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از صنوف مختلف به شیوه صدور چک‌های مسروقه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام بررسی‌های علمی و تخصصی هویت اصلی اعضای یک باند ۳ نفره که به صورت خانوادگی و با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری سوزوکی اقدام به کلاهبرداری از صاحبان صنوف می‌کردند را شناسائی و پس از هماهنگی مقام قضایی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه متهمان دستگیر شده منکر هر گونه جرمی بودند اظهار داشت: سرانجام با تهیه مدارک علمی به دست آمده در آزمایشگاه فیزیک جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان متهمان که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به ۱۶ فقره کلاهبرداری با شیوه صدور چک‌های مسروقه اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ارزش کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این افراد را بالغ بر ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: به صاحبان صنوف توصیه می‌کنیم به صرف داشتن خودروی مدل بالا و همراه داشتن دست چک به افراد اعتماد نکنند و بعد از اطمنان از صحت چک‌های ارائه شده به تحویل کالا به خریداران اقدام کرده و در صورت مشکوک شدن به افرادی که به آنان مراجعه می‌کنند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انهدام سارقان احشام کشف ماینر قاچاق واژگونی خودرو فرماندهی انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از شهروندان غیر بومی تحت عنوان عضویت در شرکت هرمی موسوم به کیونت، رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد افرادی با ایجاد یک هرم تحت عنوان شرکت کیونت به بهانه کاریابی در شرکت‌های معتبر دولتی، جوانان را اغفال و جذب کرده‌اند.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: بنا بر حساسیت موضوع، تحقیقات به صورت تخصصی آغاز شد و در مرحله اول کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت ۱۲ نفر را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه‌های متهمان را در منطقه حیدرآباد شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها شدند.

این مقام انتظامی مطرح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی موسوم به شرکت کیونت اعتراف کردند. ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این باند حدود دو میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کد خبر 6091353

دیگر خبرها

  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان