Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، احمد حقانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهرکرد گفت: دومین مسابقه ملی ایده شو دامپزشکی با همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرکرد، شهر قدس و کازرون و با همکاری پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهرکرد، گروه جهادی فانوس، اداره کل دامپزشکی استان و سازمان نظام دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری  20 اسفند ماه به صورت آنلاین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ایده‌ها در پنج محور تغذیه اقتصادی و بهره‌وری بالا، مدیریت و کسب‌وکار دیجیتال در دامپزشکی، داور درمانی و درمان‌های بومی در دامپزشکی، چالش‌ها و راهکارهای موجود در قوانین حاکم بر دامپزشکی و مکانیزاسیون هوشمندسازی سیستم‌های پرورش دام و آبزیان به دبیرخانه ارسال شدند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یادآور شد: با پایان یافتن مهلت ارسال و داوری مقدماتی، ۱۲ ایده برای ارائه و داوری نهایی انتخاب شدند.

حقانی تأکید کرد: دومین مسابقه ملی دامپزشکی به‌دلیل محدودیت‌ها و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۲۰ اسفند به‌صورت مجازی و در بستر اینستاگرام برگزار و برترین‌های این دوره با رأی داوران و تماشاگران معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: بیمارستان دامپزشکی آرین، شرکت رادین صنعت رایان، شرکت کیمیاگران تغذیه، شرکت به مالت، شتاب دهنده جهت و جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری اسپانسرهای این رویداد خواهند بود.

حمید انصاری کد خبر: 1090705 برچسب‌ها دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، آقای امیریان در شواری آموزش و پرورش افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.
وی گفت: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.
برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث دیگری بود که در شورای آموزش و پرورش به آن پرداخته شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری