Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:48:43 GMT

نظارت بر شبکه توزیع کالا در استان سمنان تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۴۳۳۸

نظارت بر شبکه توزیع کالا در استان سمنان تشدید می‌شود

گروه استان‌ها- استاندار سمنان تشدید نظارت بر بازار عرضه و تقاضا را از مطالبات مهم مردم دانست و گفت: نظارت بر شبکه توزیع کالا در استان سمنان تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان ، علیرضا آشناگر ظهر امروز در هشتمین و آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار و رصد نارضایتی‌های عمومی در سال 1399 که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مردم باید خیالشان از نحوه توزیع کالاهای اساسی، راهبردی و غیرراهبردی راحت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تشدید نظارت بر شبکه توزیع کالا در استان سمنان گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسی سازمان صمت استان سمنان باید در این زمینه با جدیت وارد عمل شوند.

بورس کالا باید محل شفاف فضای رقابتی در توزیع کالا باشداطلاعات سامانه تجارت وزرات صمت ناقص است/ نظارتی بر توزیع کالا انجام نمی‌گیردرئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان: توزیع کالا از مبدأ تا بازار رصد می‌شود

استاندار سمنان تشدید نظارت بر بازار عرضه و تقاضا را از مطالبات مردمی دانست و افزود: برخورد قاطع با متخلفان و گران‌فروشان در دستور کار قرار گیرد.

آشناگر اقدامات انجام شده در استان سمنان را در حوزه تأمین و توزیع کالاها به‌ویژه گوشت مرغ را خوب ارزیابی کرد و عنوان کرد: سمنان از معدود استان‌هایی است که فروش مرغ را بر اساس قیمت مصوب تنظیم بازار انجام داده است.

وی در مورد روند توزیع گوشت مرغ در استان سمنان گفت: این روزها توزیع گوشت مرغ در استان 2 برابر متوسط ماه‌های قبل افزایش یافته است.

استاندار سمنان بابیان اینکه بازرسی‌ها از محل کشتارگاه‌های مرغ تا زمان تحویل به دست مردم به‌دقت انجام شود اظهار داشت: روزانه 60 تن گوشت مرغ در استان سمنان توزیع می‌شود و باید این روند ادامه یابد.

آشناگر خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز روزانه 10 تن مرغ برای تعاونی ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی باید در نظر بگیرد.

وی گفت: در استان سمنان هیچ‌گونه مشکلی در حوزه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی وجود ندارد.

60 هزار بازرسی از مراکز تجاری و صنفی استان سمنان انجام شده است

وی افزود: ایجاد آرامش نسبی بر بازار استان سمنان از مهم‌ترین اولویت‌های ستاد تنظیم بازار استان سمنان است و تلاش‌های گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه 60 هزار بازرسی از مراکز تجاری و صنفی استان سمنان از ابتدای سال انجام شده است گفت: بیش از چهار هزار و 600 پرونده نظارتی از نتایج بازرسی‌ها در سطح استان تشکیل شده است

تشنه دل خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم در استان سمنان نرخ مرغ را در حد نرخ‌های تعیین شده حفظ کنیم.

وی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی‌ها در روزهای پایانی سال گفت: انعکاس این نظارت‌ها از سوی اصحاب رسانه انجام شود تا مردم در جریان اقدامات انجام شده در این زمینه قرار گیرند.

به گزارش تسنیم، در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار توسط سازمان صنعت؛ معدن و تجارت و اتاق اصناف استان، روند خرید و ذخیره‌سازی میوه تنظیم بازار شب عید از سوی سازمان صمت استان و تعاون روستایی استان، وضعیت تأمین، توزیع و قیمت گوشت قرمز در استان از سوی سازمان صمت و میزان ذخایر کالاهای اساسی استان توسط اداره کل غله و شرکت پشتیبانی امور دام استان ارائه شد.

انتهای پیام/363/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان تشدید نظارت تنظیم بازار سمنان تشدید توزیع کالا انجام شده گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • رشد چشمگیر احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد