Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی اشنویه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند یک سارق حرفه‌ای منازل را با پنج فقره سرقت شناسایی و دستگیر کنند. 

سرهنگ طالب قلی‌زاده افزود: در پی وقوع چندین فقرە سرقت از منازل و بە دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران انتظامی اشنویه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند این سارق حرفەای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند که در بازجویی‌های فنی بە پنج فقرە سرقت از منازل شامل طلا، جواهرات و لوازم خانگی بە ارزش ۲ میلیارد ریال اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه پس از اعتراف متهم، پروندە وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کشف و ضبط ۱.۵ تن زغال چوب جنگلی در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت گفت: در یک ماموریت مشترک یگان حفاظت منابع طبیعی و نیروی انتظامی یک تن و نیم زغال چوب جنگلی انباشت شده در یک محل را در این شهرستان کشف و ضبط شد. 

سرهنگ موسی بهاری اظهار کرد: این میزان زغال انباشت شده که از درختان جنگلی به صورت غیر قانونی تهیه شده بود، با گزارش شهروندان به پلیس آگاهی و یگان حفاظت منابع طبیعی کشف شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب در اولویت کاری قرار گرفت و در یک عملیات مشترک و با اقدامات فنی محل مورد نظر شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی ماموران جهت بررسی و بازرسی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ بهاری ارزش این میزان زغال را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی اضافه کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

چهار شکارچی متخلف در مهاباد دستگیر شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: چهار شکارچی متخلف که به صورت غیرمجاز در زیستگاه های این شهرستان اقدام به شکار پرندگان می‌کردند، دستگیر شدند.

فاروق سخنور با بیان اینکه این شکارچیان در ۲ عملیات مجزا دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: یکی از این شکارچیان در حوالی روستای حمزه آباد در بخش خلیفان در حین شکار کبک بود که با هوشیاری ماموران یگان حفاظت دستگیر شد.

وی ادامه داد: از این شکارچی یک دستگاه موتورسیکلت، سه بال کبک زنده، سه عدد قفس و ده رشته دام زنده گیری پرنده کشف و ضبط شد.

سخنور اضافه کرد: سه شکارچی متخلف دیگری نیز در تالاب بین المللی کانی برازان این شهرستان در حال شکار پرندگان  بودند، که توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: از این شکارچیان متخلف هم سه قبضه اسلحه شکاری، یک رشته فشنگدان و لاشه سه قطعه خوتکا کشف و ضبط و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

اشنویه، سردشت و مهاباد از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی به شمار می روند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی سرقت اشنویه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز آذربایجان غربی سرقت اشنویه فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور مراجع قضایی یگان حفاظت دستگیر شد کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور