Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:35:09 GMT

خدمات کامپیوتری تهران؛ اعتبار، سرعت، کیفیت و امنیت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۴۹۲۱

خدمات کامپیوتری تهران؛ اعتبار، سرعت، کیفیت و امنیت

خدمات کامپیوتری تهران به عنوان مجموعه‌ای متشکل از کارشناسان متخصص سیستم‌های کامپیوتری، متعهد است تا تمامی خدمات کامپیوتری را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت به شهروندان تهرانی ارائه نماید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام امداد رایانه تهران، مراکز تعمیرات کامپیوتر بسیاری در سطح کشور مشغول به فعالیت می‌باشند؛ اما به دلیل اهمیت تعهد و رازداری تکنسین‌ها و حفظ حریم شخصی افراد و مشتریان، لازم است از مراکز معتبر در راستای تعمیر سیستم‌های کامپیوتری بهره‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریافت خدمات کامپیوتری معتبر در سراسر تهران تنها با یک تماس

خوشبختانه در بازه‌ای از زمان زندگی می‌کنیم که در حین اینکه بر روی راحتی منزل تکیه داده و مشغول نوشیدن چای هستیم، می‌توانیم تنها با چند کلیک یا با تماس با یک شماره، انواع و اقسام خدمات را جهت حل مشکلات و نقائص پیش آمده در سیستم‌ها و دستگاه‌های درون منزل، با سرعت و اطمینان فراهم نماییم.

دیگر نیازی نیست ساعت‌ها در ترافیک سنگین شهر وقت خود را تلف کرده و در راسته‌های خیابان‌ها به دنبال مرکز خدمات کامپیوتری معتبر بگردیم.

کارشناسان متخصص و متعهد اورژانس کامپیوتر تهران از طریق تماس با کارشناسان سایت www.tamir-computer.com یا یک تماس کوتاه شما با یکی از شماره‌های ۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶، ۴۴۱۰۰۳۳۴، ۲۲۳۸۷۸۶۲، ۸۶۰۲۲۹۰۷، ۶۶۹۱۹۸۶۳ و ۳۳۵۲۹۶۶۴ در سریع‌ترین زمان ممکن، در محل مورد نظرتان حضور خواهند یافت و با خاطری آسوده می‌توانید حل مشکل سیستم‌های کامپیوتری خود را به ایشان بسپارید.

تعهد و اطمینان از این‌  رو مورد تأکید ماست که به سبب سابقه کاری روشن و کسب رضایت حداکثری مشتریان، سایت خدمات کامپیوتری تهران مزین به نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد شده است. این نماد اعتبار و اعتماد تنها به سایت‌هایی ارائه می‌شود که از حسن نیت کافی و خدمات الکترونیکی و پرداخت‌های الکترونیکی امن و رضایت‌بخش برخوردار باشند.

اورژانس کامپیوتر تهران؛ سرعت و دقت در ارائه خدمات

امروزه سیستم‌های کامپیوتری جزء جدایی‌ناپذیر زندگی اکثریت افراد هر جامعه‌ای شده‌اند. دانش آموزان و دانشجویان برای انجام پروژه‌های درسی و تحقیقاتی خود نیاز به سیستم کامپیوتری دارند. بسیاری از مراکز شغلی دولتی و خصوصی به منظور پیشبرد اهداف خود از سیستم‌های کامپیوتری و نرم‌افزارهای مختلف بهره‌گیری می‌کنند.

از آنجایی‌ که معمولاً قیمت این دستگاه‌ها نسبتاً بالا می‌باشد، بنابراین لزوم حفظ و نگهداری صحیح و بررسی‌های دوره‌ای این سیستم‌ها توسط تکنسین‌های متخصص به این فن، احساس می‌شود. اورژانس کامپیوتر تهران مجموعه‌ای مجهز به چندین ایستگاه کاری است که در محدوده‌های مختلف کلان‌شهر تهران جانمایی شده و استقرار یافته‌اند.

دلیل این گستردگی، احترام به تمامی مشتریان گرامی از اقصی نقاط تهران و حومه می‌باشد تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با بیشترین دقت، امور تصحیح و تنظیم سیستم‌های کامپیوتری متقاضیان انجام پذیرد.

تصحیح سیستم‌ها می‌تواند شامل برطرف ساختن نقص‌های سیستمی و عملکردی کامپیوتر باشد و تنظیمات سیستم‌ها می‌تواند دربرگیرنده خدماتی نظیر ارتقای قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم، نصب یا تعویض ویندوز و آفیس و ... باشد.

به طور کلی هرگونه خدماتی که برای عملکرد صحیح و کامل یک کامپیوتر مورد نیاز است توسط خدمات کامپیوتری تهران قابل ارائه و انجام می‌باشد.

زمانی که نصب و راه‌اندازی اولیه سیستم‌ها یا انجام تعمیرات آن‌ها با دقت و توجه کافی به تمامی جزئیات و بخش‌های کار و با ظرافت تمام انجام گیرد، مسلماً این دستگاه‌ها در بازه‌های زمانی طولانی‌تری دچار بروز مشکل و نقص خواهند شد و عمر دستگاه نیز افزایش خواهد یافت.

دقت و ظرافت در ارائه خدمات توسط اورژانس کامپیوتر تهران تعهد در حفظ اطلاعات و امنیت محتویات موجود در سیستم‌های کامپیوتر

امروزه هر یک از ما حجم وسیعی از عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را که به مناسبت‌های مختلف اخذ شده‌اند، در سیستم‌های کامپیوتری خود نگهداری می‌نماییم. برخی از این عکس‌ها و فیلم‌ها شخصی بوده و تمایلی به در دسترس قرار گرفتن آن‌ها برای بقیه افراد نداریم.

در چنین مواقعی اگر دستگاه کامپیوتر ما دچار خرابی یا نقص در عملکرد شد، چه باید کرد؟ به چه کسی اعتماد کنیم و تعمیر سیستم را به او بسپاریم؟ آیا می‌توان اطلاعات از دست رفته را بازگرداند؟ تمامی این سؤالات و دغدغه‌ها توسط تیم حرفه‌ای و تخصصی اورژانس کامپیوتر تهران قابل پاسخ‌گویی است.

این مجموعه از کارشناسانی به‌کارگیری نموده است که در قبال حفظ اطلاعات محرمانه افراد در سیستم‌های شخصی‌شان متعهد هستند. همچنین تلاش و اولویت خدماتشان حفظ یا بازگرداندن محتویات مورد نیاز صاحبان سیستم‌های کامپیوتری می‌باشد.

نکته قابل توجه در زمینه ارائه خدمات توسط کارشناسان مجموعه ‌این است که شما می‌توانید سؤالات خود را در رابطه با روش‌های صحیح نگهداری از سیستم کامپیوتری و روش‌های جلوگیری از بروز نقص و ... بپرسید و با دریافت پاسخ و پیشنهادهای لازم، طول عمر بیشتر سیستم خود را تضمین کنید.

تعهد و تخصص؛ جزء جدایی ناپذیر مجموعه خدمات کامپیوتری تهران ارائه مقرون‌ به ‌صرفه‌ترین خدمات کامپیوتری

زمانی رضایت حداکثری در مشتری ایجاد خواهد شد که سریع‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ضمن پرداخت مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین هزینه، دریافت نماید.

در مجموعه خدمات کامپیوتری تهران، ضمن عدم دریافت هزینه جهت ایاب و ذهاب کارشناسان در تهران، تمامی خدمات قابل ارائه چه در زمینه تعمیرات کامپیوتر در محل و چه در زمینه نصب و راه‌اندازی و ارتقای سیستم‌های کامپیوتری و ... همگی دارای بازه قیمتی مشخصی هستند.

مشتریان گرامی ضمن دریافت توضیح کامل از کارشناس حاضر در محل در رابطه با تعیین هزینه‌های انجام کار، می‌توانند با تماس با مجموعه اورژانس کامپیوتر تهران، در مورد هزینه‌های تعیین شده برای خدمات کامپیوتری اطلاعات لازم را کسب نمایند.

نظم و وضوح کامل فعالیت‌ها و خدمات موجب می‌شود این مجموعه هر روز بیشتر از دیروز مورد اعتماد مردم گرامی واقع شود. نماد اینماد الکترونیکی نیز گواهی کننده این مطلب خواهد بود.

خدمات کامپیوتری کامل و مقرون به‌صرفه

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات کامپیوتری تهران تعمیر کامپیوتر در محل خدمات کامپیوتری تهران سیستم های کامپیوتری سیستم های کامپیوتر سیستم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوا در تهران قابل قبول است

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • وظیفه قالیشویی چیست؟
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • بزرگ‌ترین فرودگاه جهان در دبی/ هلند میزبان آینده‌نگرترین محله دنیا
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها