Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:11:11 GMT

کشف ۳ تن انواع مواد محترقه طی ۴۸ ساعت اخیر

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۶۰۲۶

کشف ۳ تن انواع مواد محترقه طی ۴۸ ساعت اخیر

شهریار-فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۱۳۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۳ تن انواع مواد محترقه طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار کیوان ظهیری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظها ر داشت: در ۴۸ ساعت گذشته با تلاش‌ها و اقدامات تخصصی مأموران انتظامی غرب استان تهران، با اجرای ۳۰۰ فقره حکم قضائی، ۳۰۰ سارق دستگیر که ۱۷۴ نفر از آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیک مراجعات مصدومان چهارشنبه سوری چه وقت است؟

وی تصریح کرد: کشف ۵۲ فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۳۲ نفر کلاهبردار حرفه ای از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم این مدت بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۱۰۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، گفت: در این مدت ۶۱۲ فقره انواع سرقت مخصوصاً سرقت‌های خشن، توسط مأموران پلیس کشف شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۱۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق، گفت: در این راستا ۲۰ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، بیان داشت: در طول این مدت ۱۵۸ نفر خرده فروش و ۱۵ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۲۰۹ دستگاه خودرو مربوط به قاچاقچیان و فروشندگان مواد افیونی توقیف شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه در طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۳۷ نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال، مأموران انتظامی ۳ تن انواع مواد محترقه را در سطح شهرستان‌های غرب استان تهران کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: در طول ۲ روز گذشته ۱۴ قبضه سلاح گرم کشف، ۴ متهم در این زمینه دستگیر و همچنین یک باند قاچاق سلاح نیز منهدم شد که با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

ظهیری با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و آمادگی کامل پلیس برای این ایام، گفت: در این راستا ۸۰ دستگاه خودرو انتظامی جهت تقویت ناوگان پلیس در اجرای طرح‌های نوروزی به یگان‌های انتظامی اختصاص یافت.

وی در پایان از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سردار کیوان ظهیری مواد محترقه اخبار حوادث چهارشنبه سوری چهارشنبه آخر سال فرمانده انتظامی غرب استان تهران انواع مواد ۴۸ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزیزد، سرهنگ "سید رضا صادقیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.


 صادقیان گفت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستاي اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح،  مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب