Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، میلاد حاتمی یکی از گردانندگان و تبلیغ‌کنندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی به‌شمار می‌آید و چندین سال است از این طریق، پول‌های زیادی را کسب کرده و کلاهبرداری زیادی در این رابطه انجام داده است؛ وی همچنین از تمام روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ استفاده می‌کند.

این کلاهبردار که از محل راه‌اندازی سایت‌های قمار ارتزاق می‌کند، مدتی پیش ویدئویی در اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن داخل خودروی پلیس استانبول در حال بازی با آژیر خودروی پلیس دیده می‌شد و در همان زمان توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 589785

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است ، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح ، مهمات ، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی ؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • شیائومی نیامده رکورد زد!
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده امیر تتلو؛ «س. ق» یا «پ. ص»؛ کدام بازیگر زن تتلو را گرفتار کرد؟!
  • «س.ق» یا «پ.ص» ؛ کدام بازیگر زن باعث اغفال امیر تتلو در ترکیه شد؟