Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری،مجید نظری دهکردی عصر امروز در گفتگوی اختصاصی با جام جم ضمن تاکید بر اینکه اتمام این پروژه دارای اهمیت بالایی برای دولت است، اظهار کرد: این طرح جزو ۳۱ طرح اولویت‌دار در کشور می باشد و باید تا پایان دولت به اتمام برسد، هر هفته گزارشی از روند اجرایی این پروژه به دفتر ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه طرح قابل توجه است، اما روند اجرایی ایستگاه پمپاژ ۲ و ۳ به کندی پیش می‌رود و باید عملیات اجرایی در این دو بخش تسریع شود.

وی در خصوص درخواست تجدیدنظر پیمانکاران طرح در نرخ پیمان یادآور شد: این کار زمانی امکانپذیر است که پیشرفت آن بخش از پروژه بالای ۵۰ درصد باشد و کار نیز همچنان در حال انجام باشد که تلاش می‌شود از پیمانکاران فعال در پروژه آبرسانی بن - بروجن حمایت شود.

دیوان محاسبات به این پروژه ورود پیدا کرده است

نظری با اشاره به اینکه دیوان محاسبات به مناقصه بخش آبگیر پروژه آبرسانی بن - بروجن ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: تصمیم‌گیری‌ها باید بر اساس ضوابط و قوانین باشد، همچنین باید تصمیمات در این حوزه به نفع پروژه و تسریع در روند اجرایی آن باشد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اجرای پروژه آبرسانی بن - بروجن ویترین پروژه‌های عمرانی استان است و حساسیت‌های بسیاری در کشور برای تسریع در روند اجرایی این پروژه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی بن - بروجن مشکل تامین اعتبار ندارد، تصریح کرد: مطالبات پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت شود تا در این زمینه گلایه‌مندی به‌وجود نیاید، هنر مدیران در این شرایط جذب اعتبارات است، اگر اعتبار پروژه‌ای در موقع معین جذب نشود، این اعتبار به سایر پروژه‌های عمرانی فعال اختصاص پیدا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه زمانبدی شده است و باید طبق برنامه پیش برود

نظری در پایان گفت: این پروژه باید بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی پیش برود. برای حل مشکلات و موانع این طرح در هفته آتی چند جلسه با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پروژه آبرسانی بن بروجن دیوان محاسبات دفتر رئیس جمهور پروژه آبرسانی بن روند اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان از تداوم عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح این شهر توسط مدیریت شهری خبر داد.

حجت‌الله ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: عملیات‌های عمرانی و اجرایی در سطح شهر سمنان توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان استمرار دارد.

وی با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سمنان، افزود: عملیات خاک‌برداری، نصب جداول در معابر و احداث خیابان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن در بلوار سفیر و تسطیح خیابان‌های این طرح در شهرک کوهسار در حال انجام است.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: احداث معبر در شهرک بهارستان، اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان نهضت، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی، جدول‌گذاری در شهرک ۲۳ هکتاری، ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌راه امام (ره)، ساخت پله‌های ارتباطی در مجموعه تفریحی گردشگری استخر زاوقان، آسفالت دوربرگردان در بلوار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ایجاد معبر و جدول‌گذاری در چهارراه ورزش توسط عوامل و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان در روزهای اخیر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: عملیات عمرانی مرحله نهایی بتن‌ریزی کوله غربی تقاطع پل بلوار فدک به میدان حسن‌آباد در حال اجرا است.

کد خبر 747883

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو