Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی عصر سه شنبه در همایش «ایران مهربان» با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین، اظهار کرد: اجرای این طرح جلب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از سال ۷۸ آغاز شده که برکات فراوانی نیز به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه متأسفانه هنوز موفق نشده‌ایم این طرح را به صورت مناسب در میان مردم اطلاع رسانی کنیم، گفت: مردم باید بدانند که مشارکت در این عمل خیر به عنوان صدقه جاریه محسوب شده و برکات آن در تمام ابعاد زندگی فرد نمایان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه اجرای پویش «هر کارمند یک حامی» نیز در راستای همین پویش و برای جلب حامی برای فرزندان ایتام محسنین است، افزود: باید به گونه‌ای فرهنگ سازی شود که فرد خود به این درک برسد که مشارکت در این عمل خیر لذت بخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتظار داریم همه دستگاه‌ها در این مسیر کمیته امداد را یاری کنند، اضافه کرد: هدف گذاری ما تا اردیبهشت سال ۱۴۰۰ جلب ۲۵ هزار حامی برای کودکان یتیم و محسنین استان گیلان است.

اهرابی با بیان اینکه برای هر یتیم و فرزند محسنین نیازمند ۱۰ حامی هستیم تا میزان پرداخت ماهیانه آنها به حدود ۶۰۰ هزار تومان برسد، گفت: گیلان ۶۱ هزار کارمند در دستگاه اجرایی دارد که مشارکت این تعداد می‌تواند ما را به هدفگذاری انجام شده برساند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه ایتام تحت پوشش این نهاد در استان سه هزار و ۴۸۱ نفر هستند، بیان کرد: شش هزار و ۴۳۲ نفر فرزند محسنین نیز تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۶۰۵ یتیم و پنج هزار و ۹۳۲ فرزند محسنین دارای حداقل یک حامی هستند، گفت: هزار و ۳۴۷ فرزند یتیم و محسنین بدون حامی هستند.

لزوم انجام اقدامات فرهنگی برای ترویج پویش «هر کارمند یک حامی»

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در ادامه این جلسه با بیان اینکه نشست‌هایی در این زمینه برگزار و موضوع در شورای اداری استان نیز مطرح شده است، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت استان مطلوب نیست.

کیمیا تنهایی با اشاره به اینکه برگزاری این پویش قطعاً به بهبود وضعیت استان در این زمینه کمک می‌کند، گفت: تاکنون هم فرصت‌های مناسب برای جلب حامی از دست داده‌ایم و نیازمند تلاش مضاعف در این زمینه برای رسیدن به هدفگذاری انجام شده هستیم.

وی به کمبود نیرو برای ترویج و تبلیغ این پویش در سطح دستگاه‌های اجرایی اشاره و اضافه کرد: باید از همان ابتدا از ظرفیت سپاه و بسیج با توجه به عملکرد مطلوب آنها در ایام کرونا استفاده می‌کردیم.

تنهایی با بیان اینکه سفیران پویش «هر کارمند یک حامی» باید مورد حمایت دستگاه‌ها قرار بگیرند، اظهار کرد: همدلی و هم افزایی بیشتر زمینه را برای جلب حامیان بیشتر برای این کودکان فراهم کند.

وی با تأکید بر ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی برای ترویج این پویش، تصریح کرد: نوع برخورد سفیران این پویش باید به گونه‌ای باشد که کارمندان را برای مشارکت در این امر خیر ترغیب کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه باید در جلسات این موضوع مطرح و جلب مشارکت کنیم، گفت: امروز جوانان ما بیش از گذشته به این حمایت‌ها نیازمند هستند.

کد خبر 5165982

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امدادگیلان کیمیا تنهایی طرح محسنین اکرام ایتام ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیوع کرونا گرگان اردبیل شیراز عکس استانها همدان انتخابات 1400 شهرستان کرج اراک کمیته امداد جلب حامی برای جلب یک حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اوقات شرعی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ هجری خورشیدی ، ۱۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی در گیلان به این شرح است:
*************************
تقویم روز و اوقات شرعی

*********************
هنگام اذانِ صبــح ســاعت ۳ و ۴۷ دقیقه 
طلوعِ آفتاب ساعت ۵ و ۲۱ دقیقه 
اذانِ ظهـــر ساعت ۱۲ و ۹ دقیقه 
اذان مغرب ســـــاعت ۱۹ و ۱۷ دقیقه 
و نیمه شب شرعی امشب هم ساعت ۲۳ و ۲۲ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند