Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:58:04 GMT

فارس من| تغییر امام جمعه قوچان یک تصمیم مستقل است

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۷۶۳۹

فارس من| تغییر امام جمعه قوچان یک تصمیم مستقل است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان سامانه «فارس من» مطالبه‌ای با عنوان «حمایت از امام جمعه جوان و انقلابی قوچان» ثبت کرده و خواستار پیگیری موضوع شدند.

خبرنگار فارس این موضوع را از رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی پیگیری کرد.

محمدحسین ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه شورای سیاستگذاری در جابه‌جایی و تغییرات برنامه خاص خود را دارد و تصمیم آن وابسته به شخص، افراد و گروهی نیست، اظهار کرد: شورای سیاستگذاری برای مثال با نماینده ولی فقیه و مدیر دفتر نمایندگی مشورت می‌کند اما این‌طور نیست که به‌خاطر یک عده‌ای نامه‌ای بزند و ائمه تغییر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال تغییر امام جمعه کدکن تا پایان این هفته

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی عنوان کرد: از زمانی که من مسؤولیت دفتر شورا را گرفته‌ام ۲۰ جابه‌جایی در شهرهای مختلف مانند مه‌ولات، صالح آباد، زاوین، جنگل، گلبهار، تربت‌جام، فریمان، درود، یونسی، بجستان، حکم آباد، جغتای، خواف، رضویه، گلمکان، شاندیز، کلات وجوین صورت گرفته و در این جمعه تغییر امام جمعه کدکن هم وجود دارد.

امام جمعه شهرستان‌های قوچان و طرقبه تغییر می‌کنند

وی افزود: شهرستان قوچان هم در لیست تغییرات بوده است، نه اکنون بلکه در سال گذشته هم بوده و حالا هر کس می‌خواهد این تغییر را به خود نسبت دهد، یکی از دلایلی که این تغییر به تأخیر افتاده، این است که برخی فکر نکنند بنا به نظر آن‌ها قرار است این تغییر صورت گیرد، اگر قرار بود شورا طبق نظر آن حرف‌ها تصمیم بگیرد، باید سال گذشته این تغییر را اعمال می‌کرد.

ایزدی با بیان اینکه فرماندار و شورای شهری قوچان نظرشان این بود که تا انتخابات این تصمیم به تعویق بیفتد، تکمیل کرد: شورا کاری به کار انتخابات ندارد، بنا به نظر جناح خاصی تصمیم نگرفته و تحت عنوان افکار رهبری کار می‌کند.
مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، تشریح کرد: شهر قوچان مانند شهر طرقبه در آن جابه‌جایی وجود دارد و بناست انجام شود.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در رابطه با دلیل جابه‌جایی ائمه جمعه، خاطرنشان کرد: گاهی خود ائمه درخواست جابه‌جایی دارند، در مورد برخی موضوع سن مطرح است، در برخی مناطق بحث، بومی گرایی است، ذیل شورای سیاستگذاری دو شورای مهم وجود دارد، یکی شورای معاونان سازمانی و دیگری شورای کل که در این رابطه تصمیم می‌گیرند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه قوچان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی جابه جایی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس