Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@15:29:12 GMT

طرح عیدی مومنانه در مازندران اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۷۹۱۵

طرح عیدی مومنانه در مازندران اجرا می‌شود

سیاوش مسلمی از اجرای طرح عیدی مومنانه در آستانه نوروز در مازندران خبر داد و گفت: کمک مومنانه این فضا فراهم شده است که همه برای کمک به نیازمندان ورود پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی امشب در جلسه قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (علیه السلام)، ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام موسی بن جعفر (علیه السلام)، با اشاره به فعالیت قرارگاه امامحسن مجتبی (علیه السلام) اظهار کرد: با جلساتی که با استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران داشتیم، امضایی سه جانبه‌ای صورت گرفت و دستگاه‌های اجرایی، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد برای رزمایش کمک مومنانه پای کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سه مرحله کمک مومنانه در مازندران اجرا شده است، افزود: در مرحله اول از ۱۵ شعبان تا پاین رمضان، اقلامی شامل تامین جهیزیه، البسه، وسایل کمک آموزشی، موبایل، تبلت، بسته‌های معیشتی، بهداشتی، گوشت قربانی، اطعام دهی، پرداخت قبوض، پرداخت اجاره بها، جشن تکلیف و کارت هدیه و ... بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

مسلمی با اشاره به اجرای مرحله دوم کمک مومنانه از عید قربان تا عید غیر مصادف با دهه ولایت و امامت  و همچنین دهه اول محرم و پایان صفر اضافه کرد: در این مرحله ۱۱۳ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری و اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه در مرحله سوم کمک مومنانه که در هفته بسیج در آذرماه، دی ماه و بهمن ماه اجرا شد، تصریح کرد:۵۹ میلیارد تومان  در این مرحله نیز به نیازمندان کمک شد.
 
مسلمی در ادامه با بیان اینکه در کمک مومنانه این فضا فراهم شده است که همه برای کمک به نیازمندان ورود پیدا کنند، افزود:  در طرح شهید سلیمانی هم بسته‌های معیشتی بین آسیب دیدگان کرونایی با کمک شهرداری‌های شهرستان‌ها اهدا شد.
 
فرمانده سپاه کربلا از کمک  ۱۰۸ میلیارد تومانی در طرح شهید سلیمانی شامل ماسک، بسته بهداشتی،بسته معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی  هم خبر داد و گفت: هم افزایی بین مسئولان و دستگاه و نهادها بسیار خوب و جای تقدیر و تشکر دارد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سازمان تیم‌های ملی کاراته اسامی نفرات دعوتی از بخش گزینش فنی را جهت شرکت در انتخابی تیم ملی که  18 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود را اعلام کرد.

شایان ذکر است نفرات اول هر رده‌ی وزنی این انتخابی به همراه مدال‌آوران قهرمانی کشور و اعضای تیم‌ ملی سال گذشته که در قهرمانی کشور حضور داشته‌اند و نفراتی که عضو تیم ملی بوده‌اند ولی با ارائه گواهی پزشکی در قهرمانی کشور شرکت نداشته‌اند در انتخابی 2 خرداد شرکت خواهند کرد.

وزن 55- کیلوگرم
طاها خراسانی(اصفهان)، حسین خاکدامن منفرد(قم)، فرزام صادقی لیچانی(گیلان) و محمد حسین شیرصفت(فارس)

وزن 60- کیلوگرم
دانیال نادری، محمدطاها عبداللهی(مازندران)، مرتضی کریمی (البرز)، علی‌اکبر بختیاری(قم)، امیرحسین حیدری(زنجان)، محمد اللهیاری(آذربایجان غربی) و دانیال نادری(همدان)

وزن 67- کیلوگرم
رضا تقی‌خانی(همدان)، عبدالله ولدی(کرمانشاه)، امیرحسین زینعلی(قزوین)، علی زینعلی(قزوین)، مهدی چوبکزن(مازندران)، رضا عنایتی(مازندران)، علیرضا فرجی(مازندران) و سید علی کریمی(آذربایجان‌غربی)

وزن 75- کیلوگرم
محمدعرفان عسگری(کرمان)، سجاد شفیعی علویچه(اصفهان)، علیرضا حیدری(مرکزی)، ابوالفضل صفر‌ی‌نژاد(گیلان)، محمدمهدی مهاجری(کرمان)، امیرعباس بیگ‌محمدلو(تهران) و علیرضا رحیمی(اصفهان)

وزن 84- کیلوگرم
اسماعیل معتمدی(البرز)، علیرضا اکبری(زنجان)، حسین غیاثوند(لرستان)، امیرحسین کولانی(کرمانشاه) و محمد صالح فارسی(تهران)

وزن 84+ کیلوگرم
محسن صفرنژاد(گیلان)، سامان صفر بیرانوند(لرستان)، امیرمحمد کاظمی(ایلام) و مهدی قلیچ‌زاده(خراسان رضوی)

همچنین ارفاق وزنی برای اوزان زیر 55-، 60- ، 67-  به میزان یک و نیم کیلوگرم و برای اوزان 75-، 84- کیلوگرم، دو کیلوگرم خواهد بود.

دعوت 60 کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود