Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@02:23:48 GMT

رونمایی از شروط حمیداوی برای واگذاری شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۸۱۴۴

رونمایی از شروط حمیداوی برای واگذاری شهرخودرو

مالک باشگاه شهر خودرو هنوز رسماً اجازه انتقال مالکیت را نداده و شروطی را در این زمینه مطرح کرده است.

به گزارش "ورزش سه" ساعتی پیش بود که فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی طی مصاحبه‌ای از رسمی شدن فرآیند انتقال امتیاز تیم فوتبال شهر خودرو به مجموعه مدیریتی استان خراسان رضوی خبر داد و هیات فوتبال خراسان رضوی را مالک جدید تیم فوتبال دانست، اما حال انتشار یک نامه در فضای مجازی جنجال تازه‌ای را به پا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد حمیداوی در توافق‌نامه‌ای که با اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی به امضا رسانده، صحبتی از انتقال تیم به مسئولان استانی نیاورده و با مطرح نمودن شروط سه‌گانه برای خریدار بعدی تیم شرط گذاشته تا عملا همچنان مدیریت باشگاه شهر خودرو در اختیار حمیداوی باشد.

 

او هم‌چنین امروز مسعود معمایی را هم به عنوان مدیرعامل جدید تیمش انتخاب کرد تا نشان بدهد پیش از پیدایش مالک جدید حاضر به واگذاری تیمش نیست و یا اگر مسئولان استانی هم خواهان خریداری امتیاز تیمش هستند، باید مبلغ کارشناسی‌شده را به او پرداخت کنند.

 

 

 

 

طبق توافق‌نامه واگذاری تیم فوتبال پدیده به شهر خودرو، حمیداوی امتیاز را رایگان دریافت کند اما موظف شده بود تا بدهی‌های تیم را پرداخت نماید و حق فروش امتیاز به خارج از استان از وی سلب شده بود؛ البته این رفتار مالک باشگاه شهر خودرو نشان می‌دهد که شاید بندی در توافق‌نامه وجود داشته که رسانه‌ای نشده و او با استناد به همان بند می‌خواهد همچنان در حوزه فعالیت خود کار را ادامه دهد و پس از قیمت گذاری کارشناسی ، امتیاز را به آن‌ها واگذار نماید!

 

در واقع باید گفت در یک کشمکش مدیریتی مسئولان ورزشی استان خراسان رضوی مدعی پایان یافتن پروسه انتقال امتیاز از شهر خودرو به استان هستند اما فرهاد حمیداوی این ادعا را قبول ندارد و پس از انتخاب معمایی، حالا درصدد انتصاب سیدمحمد حسینی بازیکن سابق تیم فوتبال ابومسلم به عنوان سخنگوست تا نشان بدهد قصد ندارد میدان جنجال مدیریتی را خالی کند و به نوعی به دنبال احقاق حقوق خود و دریافت هزینه‌هایی‌ست که در طول دو سال گذشته برای باشگاه شهر خودرو انجام داده است.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو باشگاه شهر خودرو خراسان رضوی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی

امروز هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) صادقیون در خراسان رضوی گرد هم آمدند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • (تصاویر) رونمایی چینی‌ها از تسلا سایبرتراک فیک!
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال