Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا گفت: پس از گذشت حدود ۱۴ روز از رونمایی کارت عضویت کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، غیربومی ها برای عضویت در این باشگاه از بومی های آستارا پیشی گرفته اند.

علی کارگر، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: جذب اسپانسر از مهمترین دغدغه های پیش روی باشگاه است و تا این لحظه اسپانسر توانمند که بتواند به معنای واقعی در کنار تیم باشد، جذب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از آغاز تمرین ها و اردوهای تیم شهرداری آستارا برای حضور در لیگ آزادگان، تاکنون که نیم فصل را پشت سر گذاشته ایم، بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده که همگی این رقم توسط هیأت مدیره و شهرداری آستارا پرداخت شده است، ادامه داد: ۳۵ درصد از کل قرارداد یک فصل بازیکنان پرداخت شده و همه مطالبه بازیکنان دو ماه حقوق معادل ۹ میلیارد ریال با دو پاداش معادل یک میلیارد ریال است که در مجموع رقمی معادل ۱۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تاکنون ۱۶ میلیارد ریال برای اسکان و ایاب و ذهاب تیم هزینه کرده است، افزود: پرداخت حقوق و پاداش ها در تعهد هیأت مدیره است.

کارگر در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه طی چند روز گذشته توانسته ایم دو بازیکن سرشناس لیگ برتری به نام های فرشاد سالاروند و سیامک کوروش را برای نیم فصل جذب کنیم، خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم صادقانه بازی می کنند و نسبت به تیم شهرداری تعصب دارند.

وی با اشاره به اینکه شهردار آستارا در پرداخت هزینه های سفر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، اضافه کرد: فرماندار، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان وظایف خود را در تجهیز استادیوم وحدت و دریافت حق میزبانی به نحو شایسته انجام داده اند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر آستارا در بخش دیگر سخنان خود از آیین رونمایی کارت هوادارن باشگاه سخن گفت و توضیح داد: این کارت با هدف شناسایی هواداران و مشارکت آنها در پرداخت هدایای ۲ میلیون، ۵ میلیون و ۱۰ میلیون ریالی طراحی شده است.

وی تصریح کرد: پس از گذشت حدود ۱۴ روز از رونمایی این کارت، ۳۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده است که بیشترین مشارکت توسط هواداران غیربومی از شهرهای رشت، انزلی، فومن، تالش و سایر مناطق استان گیلان است که از بومی های آستارا پیشی گرفته اند.

وی در پایان خطاب به شهروندان گفت: از کلیه هواداران بومی شهرستان آستارا تقاضا دارم تا علاوه بر تلاش برای جذب اسپانسر، برای عضویت در کانون هواداران بیشتر همراهی و همکاری داشته باشند تا بتوانیم شرایط حضور قدرتمندانه تیم شهرداری در لیگ آزادگان و ایجاد بستر برای صعود به لیگ برتر را فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود