Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@07:45:12 GMT

استاندار تهران: بارها به شهرداری تذکر دادیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۵۹۱۵۷

استاندار تهران: بارها به شهرداری تذکر دادیم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز سه‌شنبه گفت: در هفته های گذشته بارها با شهرداری تهران مکاتبه کردیم که در هر منطقه مکانی مناسب برای بساط گستران در نظر بگیرد اما در ساعات مختلف و در نقاط شلوغ از جمله میدان هفت تیر، میدان ولیعصر (عج) و همچنین میدان امام حسین (ع) فعالیت بی ضابطه دستفروشان را مشاهده می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی تاکید کرد: یکی از دلایل افزایش میزان شیوع ویروس کرونا کاهش فاصله گذاری اجتماعی در بازارها و وسایل حمل و نقل عمومی است که شهرداری تهران در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام دهد.

وی از شهروندان خواست در این شرایط سخت کرونایی از حضور در اماکن پر ازدحام همچون بازار تهران پرهیز کنند و گفت: هرچند یک سالی است که مردم به واسطه شیوع ویروس کرونا به لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار ندارند اما شهروندان باید حفظ سلامتی خود و خانواده را در اولویت کاری قرار دهند و از تردد در اماکن پر ازدحام و شلوغ خودداری کنند.

روند ابتلا به کرونا در تهران همچنان افزایشی است

محسنی بندپی همچنین درباره وضعیت کرونایی این استان گفت: در یک هفته گذشته میزان مبتلایان و بستری ها در استان تهران همچنان افزایشی است و نسبت به هفته گذشته در بخش بستری ها و همچنین مبتلایان افزایش چند درصدی داشتیم.

وی تاکید کرد: در جلسات هفتگی ستاد مقابله با کرونا استان تهران آخرین وضعیت این استان بررسی و با حضوران مدیران دانشگاه های علوم پزشکی تدابیر جدید اندیشیده می شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است و رییس جمهوری نیز تاکید داشت، هر گونه سفر در شهرهای قرمز و نارنجی مطلقا ممنوع است و به همین منظور از شهرداری تهران خواستیم فضا را طوری جذاب کند که شهروندان امسال نیز در تهران بمانند و یا دست کم از سفر در شهرهای قرمز و نارنجی خودداری کنند.

وی یادآور شد: اگر مردم در ایام نوروز همکاری کنند و به شهرهای قرمز و نارنجی سفر نکنند به طور حتم در ایام ابتدایی سال آینده با افزایش شیوع ویروس کرونا روبه رو نخواهیم بود.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونای انگلیسی در کشور به ویژه در استان خوزستان افزایش یافته و از مردم می خواهیم توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند تا هر چه زودتر شاهد کنترل این ویروس جهش یافته باشیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم آرامکو عربستان روز جهانی زن سعید محمد محسنی بندپی استاندار تهران دستفروشان شهرداری تهران سینوفارم آرامکو عربستان روز جهانی زن سعید محمد شیوع ویروس کرونا محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۵۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی رجبعلی نژاد روز شنبه افزود: یک ساختمان ۲ طبقه در انتهای شهر گلوگاه در بخش بندپی شرقی بابل، طبقه دوم آن به علت نشت گاز دچار انفجار بسیار شدید شد.

وی اظهار داشت: قدرت این انفجار در حدی بود که کل دیواره‌های این ساختمان فرو ریخت، و قدرت انفجار و پرتاب اشیاع یک خودروی پراید عبوری و ساختمان‌های اطراف را دچار آسیب دیدگی کرد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی بابل با بیان این مطلب که یک خانم ۲۵ ساله براثر موج این انفجار دچار آسیب دیدگی شدید شد، خاطرنشان کرد: امدادگران اورژانس ۱۱۵ بابل این مصدوم را بلافاصله به مرکز درمانی منتقل کردند.

رجبعلی نژاد تصریح گرد: آتش نشان‌های ایستگاه شماره یک بابل که به همراه آتش نشان‌های بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند، با اطفای حریق، ایمن سازی لازم را انجام دادند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری بابل که شش بخش و ۷ شهر دارد بخش ۵۰ هزار نفری بندپی شرقی در ۳۰ کیلومتری جنوب بابل واقع شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳