Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@09:30:12 GMT

انتقاد مسکو از رویکرد سیاسی سازمان‌ملل

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۸۳۶۹

روسیه امروز (سه‌شنبه) از رویکرد سیاسی سازمان ملل درباره موضوع حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.

نمایندگی روسیه در سازمان بین‌المللی در ژنو در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «متاسفانه مدت‌هاست که مذاکره درباره پیشبرد و حمایت از حقوق بشر در ایران به شیوه‌ای سیاسی به پیش برده می‌شود و منحصرا از آن برای اهداف ژئوپلتیک استفاده می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشگر ویژه سازمان ملل در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل به ابراز نگرانی درباره موضوع ادعایی «کوچک شدن فضای مدنی» در ایران پرداخت. 

آلمان نیز در این جلسه مدعی وخیم بودن اوضاع حقوق بشر در ایران شد و درباره اوضاع اقلیت‌های مذهبی در ایران ابراز نگرانی کرد.

این ابراز نگرانی آلمان در حالی مطرح می‌شود که «آرش آبایی» از رهبران جامعه یهودیان ایران در نشستی آنلاین دانشگاه «یشیوا» در نیویورک که با حضور تعداد دیگری از خاخام‌های یهودی بود درباره وضعیت جامعه یهودیان در ایران پرداخت.

وی در این مصاحبه گفت که بر خلاف تصور رایج، یهودیانی که امروزه در ایران زندگی می‌کنند با سهولت بیشتری به انجام عبادت‌های خود نسبت به پیش از انقلاب اسلامی می‌پردازند.

آبایی که مهندس عمران بوده در این کنفرانس مجازی به تشریح این اعتقاد خود پرداخت و گفت: «جمهوری اسلامی به دلیل تعهد عمیق خود به قوانین مذهبی، تعامل بهتری با شهروندانش از جمله مسیحیان و یهودیان دارد.»

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: روسیه سازمان ملل ایران روسیه انقلاب اسلامی ایران حقوق بشر سازمان ملل مسکو سازمان ملل حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • روسیه دشمن اسرائیل است | روایت بلومبرگ؛ نگرانی فزاینده اسرائیل از گسترش همکاری‌ نظامی ایران و روسیه
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد