Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@20:26:50 GMT

رشد صادرات فرش دستباف

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۸۴۳۳

رئیس مرکز ملی فرش ایران از رشد ۱۶.۴ درصدی وزنی صادرات فرش دستباف از ابتدای امسال تا پایان آذر خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  خانم رافع از طراحی ۱۲ برنامه و ۴۰ طرح تا پایان سال آینده با هدف‌گذاری صادرات در این حوزه خبر داد و گفت: ارتقا و بهبود زنجیره ارزش فرش دستباف به‌ویژه در تامین مواد اولیه، دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ملی فرش با اشاره به توسعه زیرساخت‌های صادرات و فروش داخلی خبر داد و گفت: نخستین پایانه صادراتی فرش دستباف به صورت نمونه در استان زنجان تشکیل شده و دومین آن را در فرودگاه امام خمینی راه‌اندازی خواهیم کرد. برچسب ها: فرش ، دستباف ، صادرات

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرش دستباف صادرات فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، گفت: کرمانشاه به عنوان مرکز و هاب مدیریت بحران و حوادث غرب کشور مصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بابک محمودی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه هر اقدامی در زمینه بحران باید در قالب پیشگیری باشد، اظهار داشت: باید نقاط پرخطر در طبیعت به مردم معرفی شوند و امدادرسانی‌ها باید به سرعت انجام شود که سبب نشویم مردم از حضور در طبیعت دلزده شوند.

وی با اشاره به استقبال مردم از کوهستان عنوان کرد: راهنمایان در کوهستان حضور دارند و در برخی مسیرها صعود افراد باید با راهنما انجام شود و این تلفات را کاهش می‌دهد.

محمودی با بیان اینکه بیستون چهارمین توده سنگی بزرگ دنیا است و برای سنگ‌نوردی و صخره‌نوردی بسیار مهم است، گفت: کوهستانی بودن را نباید یک تهدید دانست، بلکه می‌توان به آن به عنوان یک فرصت اشتغال‌زایی نگاه شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور افزود: با تصویب کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی و حوادث غرب کشور از نظر پایگاه هوایی و تجهیزات انباری و تخصصی تجهیز می‌شود.

وی بیان کرد: این مرکز می‌تواند علاوه بر استان کرمانشاه به سایر استان‌های غرب کشور نیز خدمات‌رسانی کند، اما استان باید حداقل‌های انبارداری شامل سیستم اعلام حریق را راه‌اندازی کند و در این صورت کرمانشاه به عنوان هاب منطقه‌ای برای مدیریت بحران در نظر گرفته خواهد شد.

محمودی با اشاره به اینکه فرودگاه کرمانشاه اکنون با مشکلاتی مواجه است که به‌زودی برطرف می‌شود، گفت: چنانچه آشیانه دیگری در فرودگاه برای استقرار دائمی سه تا چهار فرزوند بالگرد ایجاد شود بسیار کمک کننده خواهد بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: ما انگیزه‌ای برای افزایش تعداد پایگاه‌ها نداریم، زیرا بسیار هزینه بر است و این انگیزه را باید فرمانداران و استانداران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی