Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن تشریح برنامه‌های این معاونت، گفت: بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی تاکنون به صورت مجازی برگزار شد.

عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه با وجود کرونا، اظهار کرد: در خصوص فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز، از ابتدای سال تحصیلی تاکنون برنامه‌های متفاوتی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی به‌صورت مجازی برگزار شدند، افزود: مابقی نیز بسیار محدود به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد. در بخش ستادی نیز برنامه‌هایی برگزار کردیم که شامل جمع آوری کمک‌ها به دانش آموزان نیازمند، برگزاری مراسم فرهنگی، برگزاری جشنواره ملی فرهنگی و تشکیل چندین کرسی آزاداندیشی سیاسی به منظور ایجاد شور و نشاط بیشتر میان دانشجویان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: در بحث انجمن‌های علمی که یکی از بخش های معاونت است، فعالیت های بسیار خوبی شد؛ در ترم گذشته جشنواره مهندس توسط دانشجویان مهندسی برگزار شد. همچنین جشنواره وکیل توسط انجمن علمی حقوق برگزار شد و موضوعات حقوقی بودجه توسط انجمن‌های علمی مرتبط، بررسی شد و کارگاه‌های مختلف آموزشی نیز به منظور افزایش سطح علمی دانشجو برگزار شد.

هوشمند تصریح کرد: سمینارهایی به منظور آشناسازی دانشجویان با شیوه های تحقیق و پژوهش نیز برگزار شد. این نشست‌ها همگی توسط دانشجویان انجمن‌های علمی برگزار شد و انجمن‌های علمی علوم تربیتی نیز فعالیت‌های خوبی داشتند.

وی ادامه داد: نشریات دانشجویانی کارگاه‌های مختلفی برگزار کردند، همچنین مجوز فعالیت ۱۵ نشریه دانشجویی در ترم گذشته صادر شد. نشریات کماکان به صورت مجازی منتشر می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فعالیت کانون های دینی و هنری، افزود: جشنواره‌های مختلفی توسط کانون‌ها برگزار شد که شامل شب شعر، دوره‌های آموزشی هنری، موسیقی و... است. همچنین هر ساله دانشجویانی در مسابقات قرآن، برگزیدگان ملی و استانی داریم و امسال نیز در مرحله کشوری، چهار برگزیده داشتیم.

وی تاکید کرد: همچنین کانون‌های اجتماعی از بخش‌های فعال هستند که بحث هایی مانند نگاه جوان امروزی، اشتغال زنان، جاذبه های محیط زیست، معرفی تاریخ باستان در استان، شکاف نسلی از منظر جامعه شناختی، نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات و دوره‌های مختلف را بررسی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز انجمن های علمی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم پارسانژاد، در مورد علت تغییر تاریخ بیست و سومین کنگره انجمن ناباروری، گفت: قرار بود کنگره ناباروری در تاریخ پنجم اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود و برنامه ریزی برای برگزاری آن از ماه ها قبل انجام شده بود اما وقتی همکاران ما برای نصب پلاکاردها و تجهیز سالن به دانشگاه مراجعه می کنند مسئولین سالن مجوز کار نمی دهند و علت ممانعت را همزمانی کنگره با کنکور سراسری عنوان می کنند.

وی افزود: موضوع با ریاست دانشگاه مطرح شد و ایشان با ابراز تاسف از وقوع چنین شرایطی سالن دانشگاه را در تاریخ ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت در اختیار کنگره انجمن باروری و ناباروی ایران قرار دادند تا کنگره در این زمان برگزار شود.

پارسانژاد با ابراز تاسف از اینکه این اتفاق بسیار ناگوار بود چرا که بسیاری از پزشکان از استان های مختلف برای این کنگره بلیت رزرو کرده بودند، ادامه داد: ما در موقعیت سختی قرار گرفتیم و مجبور بودیم با تک تک مدعوین تماس بگیریم و خبر تغییر تاریخ کنگره را برای آنها توضیح دهیم.

وی افزود: با توجه به متضرر شدن تعدادی از همکاران ما در سراسر کشور در جهت تهیه بلیت و اقامت در تهران و تغییر تاریخ کنگره، انجمن باروری و ناباروری ایران طی گفتمانی با ریاست دانشگاه و همچنین در جلسات متعدد انجمن این موضوع مورد بررسی گردید تا حتی الامکان قسمتی از خسارات وارد شده به همکاران جبران شود.

بیست و سومین کنگره انجمن باروری و ناباروری ایران، ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 6092740 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند