Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، دکتر مهدی قره شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی و رئیس برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از روز شنبه 16 اسفندماه آغاز شده و چهارشنبه شب یعنی 20 اسفند هم اختتامیه مسابقات برگزار خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: ما در این مرحله نهایی مسابقات، میزبان 57 شرکت کننده از 26 کشور جهان هستیم که در رشته های مختلف با هم در حال رقابت هستند.
 
رئیس برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه امسال مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرحضوری برگزار می شود، گفت: تمامی برنامه های متسابقین در کشورهای خودشان ضبط شده و در اینجا به صورت زنده از شبکه قرآن در سیما و صدا پخش می شود و تیم داوری هم به صورت زنده داوری می کند.
 
قره شیخلو با بیان این که داوران هم از جمهوری اسلامی ایران و هم از کشورهای خارجی هستند گفت: این مدل مسابقه، تجربه خوبی است که حتی بعد از دوران کرونا هم می توان از آن استفاده کرد.
 
رئیس مرکز امور قرآنی گفت: تقریباً همه کشورهای برگزارکننده مسابقات بین المللی، مسابقات را تعطیل کردند و یا به تعویق انداختند اما جمهوری اسلامی با ارائه مدل جدید و مبتنی بر دستورالعمل های بهداشتی مسابقات را برگزار کرد.
 
قره شیخلو از حضور ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست سازمان اوقاف امورخیریه در روز اختتامیه مسابقات خبرداد و گفت: در مراسم اختتامیه به تعدادی از برترین ها که حضور دارند به صورت نمادین جوایزی اهدا خواهد شد.
 
رئیس برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه جوایز این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است، گفت: معدل سنی شرکت کنندگان زیر 30 سال است و این نشانه اهتمام خوب نوجوانان و جوانان ایرانی و خارجی به قرآن است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی