Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:41:04 GMT

صعود دورتموند با درخشش هالند؛ کامبک سه‌ویا تکمیل نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۹۱۳۵

صعود دورتموند با درخشش هالند؛ کامبک سه‌ویا تکمیل نشد

به گزارش ایرنا، تیم‌های دورتموند آلمان و سه‌ویا اسپانیا سه‌شنبه شب در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پارک» به مصاف هم رفتند که زنبورهای آلمانی با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسیدند و در مجموع با حساب پنج بر چهار برنده شده و به مرحله یک چهارم راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند دیدار رفت، ستاره این بازی هم ارلینگ هالند نروژی بود. ستاره جوان دورتموند همانند دیدار رفت ۲ گل زد. او ابتدا در دقیقه ۳۵ روی پاس مارکو رویس تیمش را پیش انداخت و سپس در دقیقه ۵۴ از روی نقطه پنالتی دبل کرد. البته گل دوم او حواشی زیادی داشت. پنالتی با تصمیم var گرفته شد و سپس در مرحله نخست پنالتی هالند به وسیله یاسین بونو مهار شد اما مجددا var تصمیم به تکرار گرفت. هالند در این بین با گلر مراکشی سه‌ویا درگیر شد و پس از اینکه پنالتی دومش را گل کرد به سمت بونو خوشحالی کرد و کارت زرد گرفت.

در ادامه سه‌ویا برای جبران پیش آمد و موفق شد در دقیقه ۶۸ با پنالتی یوسف النصیری فاصله را کم کند. این بازیکن در دقیقه ۹۶ گل دوم خودش و تیمش را هم زد اما این برای بازگشت شاگردان یولن لوپتگی کافی نبود و زمان اجازه تکمیل شدن کامبک را نداد. دورتموند بعد از برد سه بر ۲ در اسپانیا، این بار با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسید ولی با برد پنج بر چهار در مجموع راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

برچسب‌ها یولن لوپتگی بورسیادورتموند لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یولن لوپتگی بورسیادورتموند لیگ قهرمانان اروپا یولن لوپتگی بورسیادورتموند لیگ قهرمانان اروپا اخبار کنکور سه ویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم