Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:10:31 GMT

شکارچی قهاری که خودش شکار شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۹۴۵۵

شکارچی قهاری که خودش شکار شد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده محلی در آفریقای جنوبی که در یک مجموعه حیات وحش وظیفه ردیابی و معرفی حیوانات وحشی به گردشگران ثروتمند برای شکار آن‌ها را برعهده داشت توسط دو شیر زنده زنده خورده شد. «مالیبونگوه اِمفیلا» ۲۷ ساله در حال ردیابی یوزپلنگ بود که در کمین دو شیر گرفتار شد و جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه هنگامی رخ داد که این مرد جوان با دیدن ردپای یوزپلنگ از خودروی جیپ خود پیاده شده و در حال رصد ردپا بود. او تنها ۲۰ متر ردپای یوزپلنگ را تعقیب کرده بود که ناگهان دو شیر جوان که در پشت یک کنده درخت کمین کرده بودند به وی حمله ور شدند. این اتفاق در لوج سافاری ماراتابا واقع در زمین‌های ۲۲ هزار هکتاری پارک ملی ماراکله در آفریقای جنوبی رخ داد.

بیشتر بخوانید

دعوت تاجر انگلیسی برای کشتار جمعی حیوانات

سخنگوی پلیس محلی تایید کرد که هر دو شیر پس از این حادثه با شلیک گلوله کشته شدند. این سخنگوی پلیس در این باره گفت: «قربانی راننده پرکاری بود. شغل او پیدا کردن حیواناتی مانند فیل یا شیر و معرفی آن‌ها به گردشگران بود. آخرین بار در حالی که قربانی از خودروی خود پیاده شده و سرگرم رصد ردپای یوزپلنگ بود به دام دو شیر گرفتار و توسط شری‌ها خورده شد.»

بنا به گزارش رسانه‌های محلی آفریقای جنوبی مدیرعامل و صاحب این مجموعه حیات وحش «رابرت مور» نام دارد که برای هر شب اقامت در آن مبلغ ۷۵۰ یورو از گردشگران دریافت می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی شکارچی متخلف دو شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 وقتی جفت عقاب برای شکار رفته بودند، شاهین به سرعت جوجه‌شان را از لانه ربود. عقاب‌ها در بازگشت با بهت و غم به فقدان جوجه‌شان نگریستند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • شکار نازی‌ها
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • شکار تمساح با دست خالی!
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه