Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه دیدار معاون اول رییس جمهور با اعضای مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویر احمد عصر روز(سه شنبه) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به حادثه زلزله منطقه سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، بر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی این منطقه و بازسازی واحدهای تخریب شده تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور افزود: لازم است آواربرداری ها در منطقه سی سخت با سرعت هر چه بیشتر انجام شود و روند بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در دستور کار قرار گیرد.

جهانگیری با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های فنی و مهندسی در روند بازسازی واحدهای آسیب دیده خاطرنشان کرد: در روند بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی باید نکات فنی و مهندسی به دقت لحاظ شود تا در صورت بروز حوادث مشابه مردم از واحدهای مسکونی اطمینان بخش برخوردار باشند.

معاون اول رییس جمهور از استاندار کهگیلویه و بویر احمد خواست تمامی ظرفیت ها و امکانات استان را برای کمک به زلزله زدگان و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده به کار گیرد و هر چه زودتر شاهد آغاز روند بازسازی و مقاوم سازی در منطقه سی سخت باشیم.

جهانگیری در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان کهگیلویه و بویر احمد در زمینه کشاورزی، آبزی پروری و وجود منابع نفت و گاز در این استان تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد با برخورداری از مزیت ها و ظرفیت های گسترده در بخش های مختلف، از امکان توسعه و پیشرفت برخوردار است.

در این جلسه استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز گزارشی از آخرین وضعیت منطقه زلزله زده سی سخت و اقدامات صورت گرفته در جهت آواربرداری و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده ارائه کرد.

وی همچنین گزارشی نیز در خصوص اقدامات انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویر احمد ارائه کرد و به بیان توضیحاتی در خصوص پروژه ها و طرح های در دست اقدام در این استان پرداخت.

نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه مهمترین مسایل استان را مطرح کردند و پیشنهاداتی برای حل مسایل و مشکلات استان ارائه دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله سی سخت معاون اول رييس جمهور اسحاق جهانگیری استانی سیاسی استان کهگیلویه و بویر احمد بازسازی واحدهای واحدهای مسکونی روند بازسازی منطقه سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات

تصاویری از یک بمب عمل‌نکرده در بمباران منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را مشاهده می‌کنید.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • امسال آب سد سفیدرود زودتر رهاسازی می‌شود
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه