Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:11:26 GMT

هواپیما با بیماران کرونایی پرواز نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۱۹۵

هواپیما با بیماران کرونایی پرواز نمی‌کند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به ادامه تلاش برای افزایش بیماریابی به منظور شناسایی مبتلایان و کاهش زنجیره انتقال بیماری، گفت: روز دوشنبه، یک هزار و ۶۰۰ تست کرونا در فرودگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مسافران انجام شد و از مسافرت ۳۵ نفر از مسافران که عازم استان‌های مختلف کشور بودند، به دلیل ابتلا به کرونا جلوگیری بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۴ هزار تست تنها در شرق اهواز در حال انجام است که حدود ۴۵۰ مورد از این نمونه‌ها مثبت می‌شوند، افزود: روند مراجعه به مراکز منتخب نمونه‌گیری بهداشت تقریبا روند ثابتی دارد، اما ادامه یا کاهش روند مراجعات، به میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم بستگی دارد.

هم اکنون ۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، ضمن اینکه خروج از استان برای خودرو‌های بومی ممنوع است و محدودیت‌های تردد شبانه در سطح شهر‌های قرمز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد همچنان پابرجا است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا تست کرونا کرونا ویروس فرودگاه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در خرمشهر با شاخص ۱۱۱ و در ایستگاه‌های استانداری و نیوساید اهواز به ترتیب‌های ۱۳۲ و ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
همچنین وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه حفاری و پست برق شماره سه اهواز، بهبهان، حمیدیه، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
وضعیت هوای رامشیر و شادگان با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

دیگر خبرها

  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست