Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:37:05 GMT

افزایش ۵۰ درصدی کشف سرقت‌های خرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۴۵۸

افزایش ۵۰ درصدی کشف سرقت‌های خرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محمد غلامی  با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا کنون کشف سرقت‌های خرد ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با هرگونه اقدامی که این امنیت و آرامش را مختل کند، قطعا برخورد خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

۷۷ درصد از دستگیر شدگان بیکار هستند

سرهنگ محمد غلامی گفت : از ابتدای امسال تا کنون با تلاش ماموران انتظامی سطح استان میزان کشف کل سرقت‌ها نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۳۳ درصدی مواجه بوده است.

او  با بیان اینکه در این مدت هیچ گونه سرقت طلا فروشی نداشتیم، افزود: در این بازه زمانی کشف سرقت‌های مغازه نیز ۱۸ درصد نسبت به سال قبل در این بازه زمانی افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه با مخلان نظم و امننیت و مجرمان در چهارچوب قانونی برخورد خواهد شد، تصریح کرد: استان خراسان شمالی جز امن‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود لذا  با افرادی که بخواهند به هر دلیل امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند برخورد خواهد شد.

سرهنگ غلامی ادامه داد: کشف سرقت‌های منزل نیز در این مدت ۱۲ درصد و کشف سرقت‌های اماکن خصوصی و دولتی نیز ۴۲ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی سرقت های خرد کشف سرقت سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل

دادستان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اجرای اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، کاهش وقوع حدود ۲۵ درصدی جرم سرقت را در طول سال گذشته شاهد بودیم.

وی همچنین با اعلام اثربخشی تدابیر صورت گرفته برای ایام تعطیلات نوروزی، افزود: نوروز امسال نیز شاهد کاهش ۲۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان بودیم.

کد خبر 749133

دیگر خبرها

  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا