Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:54:01 GMT

انهدام ۵۵ تن کالای قاچاق در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۵۲۰

انهدام ۵۵ تن کالای قاچاق در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سبزه محمدی کارشناس اقتصادی دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی گفت: ۵۵ تن کالای قاچاق به میزان ۱۰ کامیون و به ارزش ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مشهد معدوم شد و این معدوم سازی به منظور اجرای ماده ۵۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هماهنگی‌های انجام شده با عنایت به نظریه معاونت‌های غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی و اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی مبنی بر غیر قابل مصرف بودن کالا‌های قاچاق و تقلبی مکشوفه انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این دومین محموله انهدام کالای قاچاق در سال ٩٩ بود که در چهار هزار و ۷۰ ردیف کالایی شامل اقلام خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی، دارویی، البسه مستعمل و دست دوم و کالای دخانی توسط نمایندگی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب مشهد و سایر مسوولان در محل سایت شماره ٢ بازیافت شهرداری مشهد صورت گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۹۶۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی

کارشناس اقتصادی دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ١٢٤ تن و ٧۰۰ کیلوگرم انواع کالای غیر قابل مصرف قاچاق به ارزش ٨٣ میلیارد ریال در خراسان رضوی منهدم شده است.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق قاچاق کالا کشف کالای قاچاق مبارزه با قاچاق دادستان عمومی خراسان رضوی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان