Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@05:33:37 GMT

پیرلو: بازیکنان ما خطر را احساس نکردند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۷۲۹

پیرلو: بازیکنان ما خطر را احساس نکردند

یوونتوس پس از پیروزی 3-2 در بازی برگشت در تورین برابر پورتوی 10 نفره، با توجه به گل خورده در خانه حریف، از چمپیونزلیگ حذف شد. آندره آ پیرلو سرمربی بیانکونری اما از شیوه بازی تیمش در این مسابقه دفاع می کند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در تورین بیانکونری در برابر تیم پورتو که با اخراج مهدی طارمی در دقیقه 54 ده نفره شده بود، در دور یک هشتم نهایی از چمپیونزلیگ حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وقت های تلف شده دو تیم به نتیجه 3-2 به نفع میزبان رسیدند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی 4-4 دست یافتند. پورتو اما به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، توانست با حذف رونالدو و یارانش، به دور بعد صعود کند.

 

حذف شدن امسال یوونتوس حتی از حذف برابر آژاکس و یا حذف سال گذشته برابر المپیک لیون نیز دردناک تر بود چرا که شاگردان پیرلو به وضوح مستحق حذف شدن بودند.

 

 

پیرلو پس از حذف از چمپیونزلیگ گفت: "وقتی در دو بازی رفت و برگشت در دور یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ چهار اشتباه بزرگ می کنید، معلوم است که می توانید حذف شوید.

وقتی پورتو ده نفره شد ما اشتباه نکردیم، تنها کاری که می توانستیم بکنیم این بود که با حرکت توپ به کناره ها و از این سو به آن سوی زمین سعی کنیم آنها را از هم جدا کنیم و بازیکنان زیادی را در محوطه جریمه قرار دهیم. اینطور بود که به گل رسیدیم.

چند روزی طول می کشد تا این بازی را از ذهنمان پاک کنیم، اما ما باید با هر بازی با شیوه صحیح مواجه شویم و بدانیم که تازه در ماه مارس هستیم و هنوز زمان داریم که در جدول سری آ بالاتر برویم.

 

ما بازی را خوب شروع کردیم و آلوارو موراتا این شانس را داشت که ما را بلافاصله جلو بیندازدو توپ اما درون دروازه نرفت. روی پنالتی اشتباه کردیم، ممکن بود گل دوم را هم بخوریم اما بعد در نیمه دوم آنطور که باید بازی کردیم. داشتن بازیکن بیشتر هم به ما کمک کرد.

فکر نمی کنم استارت ما در این بازی مشکل ما بود. می دانستیم که پورتو اینطور بازی می کند. بازی می توانست تغییر کند اگر در دقایق اولیه به گل می رسیدیم. وقتی گل می خورید مسابقه به یک بازی کاملا متفاوت تبدیل می شود."

 

 

فابیو کاپلو درباره اشتباهی که بازیکنان یوونتوس روی ضربه آزاد منجر به گل پورتو مرتکب شدند گفت که این اشتباهی غیرقابل بخشش بود. رونالدو و ربیو هر دو در دیوار دفاعی ایستاده بودند و هر دو پس از شلیک توپ چرخیدند و به نظر می رسید که از توپ ترسیده اند!

 

پیرلو افزود: "ما بازیکنانی که در دیوار دفاعی ایستادند را انتخاب کردیم. قبلا هیچوقت اتفاق نیافتاده بود که بازیکنان برگردند. شاید احساس کردند که توپ خیلی خارج از چارچوب است و خطر را احساس نکردند.

این اشتباهی بود که معمولا اتفاق نمی افتد. بازیکنان احساس نکردند که این موقعیتی خطرناک است و گل خوردیم."

 

 

مائوریتزیو ساری سال گذشته پس از حذف یووه در دور یک هشتم نهایی از چمپیونزلیگ، از این تیم اخراج شد. آیا پیرلو هم نگران آینده خود است؟

 

پیرلو در پاسخ به این سوال گفت: "نمی دانم چرا ساری برکنار شد. من سرمربی یوونتوس هستم، من را برای برنامه های مفصل تری به این تیم آوردند، پروژه ای که همیشه قرار بود در طول چندین سال پیشرفت کند. من نگران نیستم."

یوونتوس آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس آندره آ پیرلو حذف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم مدیریتی جدید باشگاه پورتو به رهبری آندره ویلاش بوآش، رئیس باشگاه، در هفتم می کار خود را آغاز خواهند کرد.

این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه، 10 روز پس از انتخاباتی که در رقابت پینتو دا کاستا با بیش از 80 درصد آرا برنده شد، روی کار خواهد آمد.

اجبار آندره ویلاش بوآش برای برگزاری زودتر مراسم معارفه‌اش به‌عنوان رئیس باشگاه پورتو نتیجه داد. او عجله داشت تا هر چه زودتر این مراسم برگزار شود و باید مورد تایید هیئت مدیره قرار می‌گرفت.

لورنسو پینتو، رئیس مجمع عمومی باشگاه، استدلال‌های ارائه شده توسط برنده انتخابات را پذیرفته و مراسم را برای 7 می، ساعت 12 بعد از ظهر، در استادیو دو دراگو برنامه‌ریزی کرد.

طبق اعلام آبولا، با این حال، حتی اگر لورنسو پینتو مجمع عمومی سهامداران را یک روز پس از روی کار آمدن اعضای کادر جدید مدیریتی باشگاه تشکیل دهد، ویلاش بوآش در 29 مه، در صورتی‌که اوضاع خوب پیش برود، اختیار تام باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.

ماده 377 قانون شرکت‌های تجاری در کشور پرتغال، مدت زمان لازم برای رعایت تشریفات قانونی انتقال مالکیت را 21 روز اعلام کرده است. ویلاش بوآش چند روز بعد از معارفه‌اش باید برای نشستن روی صندلی ریاست به‌صورت رسمی صبر کند.

دیگر خبرها

  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم