Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:02:54 GMT

اجازه برگزاری هیچ تجمعی را در چهارشنبه‌سوری نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۹۱۳

اجازه برگزاری هیچ تجمعی را در چهارشنبه‌سوری نمی‌دهیم

سرهنگ علی‌رضا دلیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، امنیت استان را در وضعیت مطلوبی ارزیابی کرد، اظهار داشت: جزء استان‌‌های امن کشور هستیم، البته اقداماتی در فضای مجازی صورت می‌گیرد که احساس کاهش امنیت را تقویت می‌کند.

وی اشاره‌ای به افزایش سرقت‌ها در شهرستان کرمانشاه داشت و گفت: در بخش  افزایش سرقت‌ها مولفه‌هایی وجود دارد که به صورت کلی بخش اعظمی مربوط به کاستی‌های دستگاه‌ها و ناتوانی در اجراست و همین امر موجب می‌شود شاهد وجود معتادین متجاهر در سطح شهر و معابر اصلی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۵ درصد از جرایم خرد در کرمانشاه مربوط به معتادین متجاهر است

فرمانده انتظامی کرمانشاه افزود: از دیدگاه پلیس معتادین متجاهر مجرم و از دیدگاه قانون بیمار محسوب می‌شوند، زمانی که از دیدگاه پلیس کسی مجرم باشد مطمئنا به دنبال زمینه‌های جرم هستند متاسفانه بیش از ۶۵ درصد از سرقت‌های خرد در کرمانشاه متعلق به معتادین متجاهر است که همین سبب شده احساس ناامنی در استان به‌وجود بیاید.

دلیری ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز، گفت: دیدن معتادین متجاهر در سطح شهر برای میهمانان نوروزی، تصویری ناخوشایندی برای کرمانشاه  که سینه ستبر است، خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مراسم چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت :در تلاش هستیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار مردم باشیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که در معابر اصلی تجمعی با عنوان برگزاری چهارشنبه‌سوری صورت پذیرد.

دلیری افزود: مراسم امسال محله‌ور خواهد بود همچون سال گذشته و از مردم به خصوص بزرگ‌ترها می‌خواهیم در کنار جوانان و درب منزل خود این مراسم را برگزار کنند تا با صبر و آرامش این روزهای پایان سال را به سلامت سپری کنیم.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فضای مجازی چهارشنبه سوری فرمانده انتظامی کرمانشاه معتادان متجاهر معتادین متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد