Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@07:59:42 GMT

مشکل کمبود انسولین در مشهد کمتر شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۰۹۸۴

مشکل کمبود انسولین در مشهد کمتر شده است

مدیر اداره دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مدت کوتاهی کمبود انسولین مشکلاتی را برای بیماران دیابتی فراهم کرده بود، گفت: در حال حاضر کمبود انواع انسولین کمتر شده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی روح بخش اظهار کرد: پیگیری داروهای بیماران خاص همیشه یکی از اولویت‌های معاونت غذا و دارو بوده از همین رو پیگیری برای برآوردن نیاز دارویی بیماران پیوندی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر داروهای بیماران پیوندی به میزان مصرف هفتگی آنها توزیع می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های این حوزه بتوانیم داروهای این بیماران را به میزان کافی تهیه و در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیر اداره دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مدت زمان کوتاهی نیز کمبود انسولین مشکلاتی را برای بیماران دیابتی فراهم کرده بود، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر کمبود انواع انسولین کمتر شده است و امیدواریم به زودی به وضعیت ایده آل در تهیه این دارو برسیم.

وی گفت: در حوزه داروهای بیماران کرونایی خوشبختانه کمبودی احساس نمی‌شود و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم شاهد عود دوباره این بیماری نباشیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انسولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: لازم است پیگیری شود که صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: درخواست من این است که در بحث بازدیدها از پروژه‌های شهری، شهردار و مدیران مناطق اقدام کنند و مشخص شود چند روز این پروژه‌ها برای به ثمر رسیدن طول می‌کشند.

وی با تاکید بر تسریع صدور پروانه‌های ساختمانی گفت: پیگیری شود که بحث صدور پروانه کمتر از یک ماه انجام شود، زیرا به‌نفع مردم و هم مناطق است و اگر برای بازدید با کمبود نیرو مواجه هستند، نیروی حجمی به‌کار گرفته شود.

کد خبر 748746

دیگر خبرها

  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد