Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره رزم مقدماتی جامعه ‌پذیری نخبگان کشوری که صبح امروز چهارشنبه ٢٠ اسفندماه در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش برگزار شد؛ گفت: اگر به خودسازی خود توجه کنیم می‌توانیم به مراتب بالاتری که ساختن جامعه و جامعه سازی است، بپردازیم تا جامعه تحت ظلم نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کشور‌های منطقه که تحت سلطه استکباری هستند، در راس این کشور‌ها افرادی هستند که با قبول سلطه هم اموال کشور خود را به تاراج می‌دهند و هم عزت کشورشان را از بین می‌برند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دنیای قدرت با غبار آلود کردن صحنه، فضا را به گونه‌ای طراحی می‌کند تا واقعیت مشخص نشود، تاکید کرد: اگر می‌خواهید سهمی در عزت نظام اسلامی داشته باشید باید تلاش خود را دوچندان کنیداز سوی‌دیگر چنانچه تشخیص درست باشد شناسایی دشمن هم آسان‌تر می‌شود لذا در اینجا ضرورت داشتن بصیرت معنا پیدا می‌کند.

امیر دادرس ادامه داد: به عنوان مثال وقتی در مصر انقلاب شد، عده‌ای آمدند بسیار ماهرانه انقلاب و حرکت انقلابی مردم مصر را مصادره کردند و این نشان می‌دهد در جمع رهبران جامعه بصیرت وجود نداشت.

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: یاوه گویی صهیونیست‌ها از سر ترس است، چون آن‌ها توانمندی‌های ما را می‌دانند و می‌دانند که هر نوع تهدید و عملی از سوی آن‌ها چنان عکس‌العملی را در پی خواهد داشت که توان بلند شدن پس از آن را نخواهند داشت؛ در زمانی که تحریم بودیم و‌حتی نگذاشتند از منابع خود استفاده کنیم ما بی کار ننشستیم و تلاش‌های خود را افزایش دادیم که نمونه آن را در ساختن جت جنگنده مشاهده می‌کنیم علاوه بر این شناورها، رادارها، انواع موشک‌ها را آن هم بهتر از نمونه‌های مشابه خارجی خودمان می‌سازیم.

جانشین کل ارتش با اشاره توانمندی‌های داخلی کشور، افزود: نیروی زمینی ما الان در لبه تکنولوژی حرکت می‌کند و در این‌میان اگر به عناصر قدرت توجه می‌کنیم، سرمایه انسانی جایگاه بالایی دارد.

امیر دادرس ادامه داد: فضای مجازی با هر مدل فکری برای تسلط بر شما برنامه ریزی دارد به نحوی که هزاران میلیارد دلار برای کنترل و دادن اطلاعات اشتباه و به اشتباه انداختن تصمیم هزینه کردند پس استفاده از فضای مجازی یعنی وجود یک تهدید در کنار خانواده و جامعه.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی ما را رها نمی‌کند و تا این منابع عظیم خدادادی در کشورمان وجود دارد استکبار چشم طمع به این منابع دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش دوره رزم مقدماتی امیر سرتیپ دادرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیرو‌های مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیرو‌های مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.


دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد