Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:01:17 GMT

بازار پوشاک شب عید؛ بدتر از پارسال

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۲۴۴۴

بازار پوشاک شب عید؛ بدتر از پارسال

ایسنا/خوزستان نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز با اشاره به فعالیت دستفروشان و بازارچه‌ها در شرایط تعطیلی بازار در شرایط قرمز گفت: متاسفانه هماهنگی و همدلی وجود ندارد و بسیاری از پوشاک‌فروشان متضرر شده‌اند. دستفروشان به راحتی در حال فعالیت هستند؛ حتی مالیات پرداخت نمی‌کنند و کسی نیز جلودار آن‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار پوشاک در آستانه عید نوروز و شیوع گسترده کرونا اظهار کرد: با شیوع همه‌گیری کرونا از اسفندماه سال گذشته تاکنون، اعضای صنف ما در رکود و ورشکستگی قرارگرفته‌اند؛ با توجه به شرایط پیش رو، فروش پوشاک در آستانه عید نوروز امسال نیز وضعیت مناسبی ندارد.

وی افزود: پوشاک در گذر زمان دِمُده می‌شود و بسیاری از پوشاک خریداری‌شده از عید سال گذشته تاکنون روی دست پوشاک‌فروشان مانده‌اند.

ایزدی گفت: در حال حاضر نیز با توجه به محدودیت‌های اعمال‌شده در پی وضعیت قرمز و اعمال تعطیلی برای اصناف، پوشاک‌فروشان درآمد آنچنانی ندارند و متضرر شده‌اند؛ اعضای صنف ما مانند یخ در حال آب شدن هستند و کاری هم از دست ما ساخته نیست.

نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز افزود: از ۲۶ بهمن‌ماه با اعلام محدودیت‌های وضع‌شده برای اصناف از سوی ستاد مدیریت کرونا، بسیاری از مجتمع‌های پوشاک اهواز مانند مجتمع تجاری کارون و بازار امام رضا تعطیل شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت دستفروشان و بازارچه‌ها در شرایط تعطیلی بازار در شرایط قرمز تصریح کرد: متاسفانه هماهنگی و همدلی وجود ندارد و بسیاری از پوشاک‌فروشان متضرر شده‌اند. دستفروشان به راحتی در حال فعالیت هستند؛ حتی مالیات پرداخت نمی‌کنند و کسی نیز جلودار آن‌ها نیست.

ایزدی افزود: علاوه بر پوشاکی که از عید سال گذشته روی دست پوشاک‌فروشان باقی مانده بود، بسیاری از پوشاک‌فروشان اقدام به خرید پوشاک جدید کردند که این مساله نیز موجب افزایش ضرر و زیان آن‌ها شده است.

نایب رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان اهواز گفت: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۰۰ مورد ابطال جواز کسب داشته‌ایم که این مساله، یک فاجعه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان پوشاك اصناف بسیاری از پوشاک پوشاک فروشان سال گذشته شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق ۴۴۰ ثوب بلوز زنانه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبرگمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط پوشاک کشف شده متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، همچنین شعبه حکم به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت خودروی حمل کالای قاچاق صادر و در مجموع متهم به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوی گزارش تخلف را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)