Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با عید مبعث از سوی کانون شهید مفتح ۱۵ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  همزمان با عید بزرگ مبعث برنامه های مختلفی  توسط کانون  شهید مفتح روستای کهکدان ملایر اجرا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر افزود: برگزاری جشن را در  عید بزرگ مبعث در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی با بیان اینکه همزمان با عید مبعث و نزدیک شدن به ایام نوروز نیز توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان شناسایی شده را داریم گفت: این بسته ها به کمک خیران تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع می‌شود.

 

حجت الاسلام داوری از توزیع 15 بسته معیشتی در عید مبعث در بین خانواده های  نیازمند خبر داد و گفت:  این  بسته  ها شامل برنج، رب گوجه فرهنگی، شکر ، حبوبات و... است.

 

وی با بیان اینکه کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد افزود: این کانون یکی از فعال ترین کانونهای شهرستان ملایر است که  در همه ایام و برنامه داشته است.

 

وی  افزود: در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده و  از مهمترین برنامه های ما در امسال  جمع اوری و توزیع کمک های مومنانه ، همکاری با  حوزه بهداشت و درمان ، طرح سه‌شنبه‌های تکریم،  برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری ورزشی و... بوذده است.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبعث حضرت رسول اکرم شهرستان ملایر بین خانواده برنامه ها شهید مفتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد. 

وی افزود:حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به‌ حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند. 

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی