Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:12:52 GMT

19 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۳۷۲۹

19 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجتبی طهامی ظهر امروز در آیین مرحله پنجم رزمایش همدلی در استان مرکزی اظهار کرد:در پنجمین مرحله از پویش ملی احسان، ۱۹ هزار بسته معیشتی بین مناطق محروم استان در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام راحل در سال جاری و در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب تاکنون پنج مرحله رزمایش همدلی را در استان به مرحله اجرا در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: در این رزمایش‌ها در مجموع ۱۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک غیرنقدی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده که شامل ۱۰هزار بسته بهداشتی در قالب رزمایش سلامت احسان،۸ هزار بسته نوشت افزار در قالب رزمایش مشق احسان، ۱۰۵ تن بسته پروتئینی، ۴۱ سری جهیزیه و ۳۲ هزار بسته معیشتی بوده است.

طهامی گفت: با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام راحل کار توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا تا نابودی کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مرکزی رزمایش رهبر معظم انقلاب امام هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا