Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی اکبر عیسی آبادی گفت: مأموران انتظامی شهرستان ساوه، در تحقیقاتی از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک سوله قدیمی متروکه در این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران پس از شناسایی این ساختمان متروکه و در هماهنگی با مرجع قضائی، در بازدید از این محل طی عملیاتی موفق به کشف تعداد ۳۵ دستگاه ماینر قاچاق، فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ارزش تقریبی ۸۵۴ میلیون ریالی دستگاه‌های کشف شده، خاطرنشان کرد: یک نفر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

عیسی آبادی در پایان از شهروندان خواست تا به منظور کمک روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه‌ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از این گونه موارد، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی صورت پذیرد.

کد خبر 5166514

منبع: مهر

کلیدواژه: ارز دیجیتال ساوه دستگاه ماینر نیروی انتظامی استان مرکزی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل شیراز انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 همدان شهرستان کرج عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز

«مصطفی رجبی مشهدی» از قوانین جدید و سختگیرانه برای مقابله با استفاده کنندگان غیرمجاز برق برای استخراج رمز ارز خبر داد و گفت: این قوانین به منظور حفظ حقوق مشترکان سراسر کشور و پایداری شبکه برق تدوین شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ٨ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ٣٠٠ هزار دستگاه ماینر گردآوری و به مراکز قضایی واگذار شده است.

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز باید نیروگاهی به بزرگی ١١٠٠ مگاوات احداث می‌شد، تصریح کرد: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به صورت پیوسته در حال انجام است.

رجبی مشهدی با بیان اینکه براساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد، تاکید کرد: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه می‌شوند.

 مدیرعامل شرکت توانیر با توصیه به علاقه‌مندان این کسب و کار برای دریافت مجوز‌های لازم گفت: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ١٢ شب تا ٧ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل