Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان از بخشش اجاره تا تسویه بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی نیازمندان استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان،گفت: بسیج اگر جهادی حرکت نکند در واقع وجود ندارد و امروز اولویت ما استفاده از فرصت‌ها با استفاده از تفکر جهادی برای خدمت به مردم و محرومین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رزمایش مواسات و کمک مومنانه در واقع نهضتی مردمی بوده و بدان معناست که ما ضمن عدم غفلت از ارزش‌های اسلامی، از اقشار نیازمند هم غافل نیستیم.

مهدی کاشفی افزود: بسیج به عنوان جبهه خدمت رسان با حضور داوطلبانه مردم به عنوان موتور محرکه جریانی را به راه انداخته است، به طوری که این افراد از رفاه، آسایش و حق و حقوق خود گذشتند و امروز طلایه‌دار جبهه خدمت‌رسانی شدند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا همدلی و نوع دوستی برای کمک و یاری به نیازمندان بیشتر شده است تصریح کرد: یکی از اقسام کمک در این دوران بخشودگی اجاره مغازه و مسکن بوده که همدلی مردمی در این دوران اتفاقات خوبی را در این بخش رقم زده است.

او تصریح کرد: به همت سپاه، اقشار مختلف بسیج و گروه زیادی از خیرین در امسال اجاره بیش از ۱۰۹۵ خانواده نیازمند تسویه و یا بخشوده شده است.

کاشفی افزود: ارزش این میزان بخشودگی اجاره و تسویه بدهی نیازمندان که درامسال انجام شده بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود

دریافت 23 MB کد خبر 6092578

دیگر خبرها

  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود