Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@03:30:17 GMT

فرصت استخدام در شرکت‌های بزرگ ایران از طریق تلنت کوچ

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۴۸۰۵

فرصت استخدام در شرکت‌های بزرگ ایران از طریق تلنت کوچ

ممکن است هدف بسیاری از جوانان از درس خواندن، ورود به دانشگاه و گرفتن مدرک این باشد که بتوانند در بهترین و معتبرترین شرکت‌های ایرانی کار کنند و جایگاه مناسبی در بازار کار داشته باشند. در این راه به دنبال رشته‌هایی می‌روند که بیشترین بازار کار را دارند و می‌دانند شرکت‌های بسیاری به دنبال افرادی با آن مدرک تحصیلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با فارغ التحصیلی و آماده شدن برای ورود به بازار کار، با مشکلی به نام پیدا کردن کار و استخدام مواجه می‌شوند و نمی‌دانند که چگونه باید شغل دلخواه خود را در شرکت‌های معتبر پیدا کنند.

تکنولوژی و فناوری، این امکان را برای جوانان جویای کار فراهم کرده است که بتوانند به راحتی به آگهی‌های شغلی دست پیدا کنند و بهترین آنها را طبق نیاز خود انتخاب و برای آنها رزومه ارسال کنند. با وجود وب‌سایت‌های کاریابی معتبر دیگر نیازی نیست که نگران کار پیدا کردن باشید و همچنین سختی استخدام را مانند مدل سنتی آن تجربه کنید. تنها چیزی که برای پیدا کردن کار در وب‌سایت‌های کاریابی نیاز دارید، یک لپ‌تاپ و همچنین دسترسی به اینترنت است که با اینها می‌توانید مطمئن باشید که در میان اولین نفراتی هستید که آگهی‌های شغلی را مشاهده می‌کنند.

وب‌سایت‌های کاریابی مهم‌ترین اتفاقی بودند که فناوری و تکنولوژی برای ما رقم زدند که با کمک آنها می‌توانیم از آخرین آگهی‌های شغلی باخبر شویم، رزومه خود را به صورت آنلاین تهیه کنیم و در نهایت زودتر از گذشته کار پیدا کنیم.

تلنت کوچ

تلنت کوچ یکی از معتبرترین وب‌سایت کاریابی ایران است که این فرصت را برای کارجویان فراهم کرده است که بتوانند روند استخدام خود را کوتاه و کوتاه‌تر کنند.

استخدام همیشه یکی از پروسه‌های سخت برای نیروهای جویای کار بوده است که این پروسه با ورود تکنولوژی به کاری آسان‌تر تبدیل شده است. تلنت کوچ به عنوان یکی از کانال‌های اصلی استخدام در بسیاری از شرکت‌های برجسته ایرانی شناخته می‌شود. افراد متخصص و جویای کار می‌توانند با ساخت رزومه آنلاین در تلنت کوچ، خود را در معرض دید شرکت‌های بزرگ قرار دهند و همچنین فرصت استخدام در یکی از صدها فرصت شغلی را پیدا کنند.

آخرین فرصت‌های شغلی تلنت کوچ

هدف اصلی تلنت کوچ در بازار کار این است که بتواند روند پیدا کردن کار را برای کارجویان راحت کند و به آنها بهترین موقعیت‌های شغلی را معرفی کند.

همه کارجویان می‌توانند با مراجعه به تلنت کوچ از آگهی‌های شغلی استخدام شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران آگاه شوند و حتی در کمتر از چند دقیقه رزومه خود را بسازند و آن را برای کارفرمایان و شرکت‌های ارسال کنند.

اگر دوست دارید تا زودتر از دیگر افراد از موقعیت‌های شغلی باخبر شوید و آنها را بررسی کنید، به صفحه‌ی استخدام تلنت کوچ به آدرس talentcoach.ir/internship-opportunities مراجعه کنید و درخواست همکاری و رزومه خود را برای شغل و شرکت مورد نظرتان ارسال کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تلنت کوچ آگهی های شغلی بازار کار پیدا کردن تلنت کوچ وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد

به گزارش خبرآنلاین موسویان نوشت:

بعد از ۲ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900006

دیگر خبرها

  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است