Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:26:55 GMT

ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر قشم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۵۱۱۶

ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر قشم آغاز شد

علیرضا نصری روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر با چهار روش اپلیکیشن موبایل، نسخه رایانه، دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری در فرمانداری قشم امکان‌پذیر است.

وی دریافت پیامک  از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ را نشانه ثبت‌نام قطعی اعلام کرد و ادامه داد: فرمانداری قشم از ساعت هشت تا ۱۸ آماده ثبت‌نام از متقاضیان این دوره شورای اسلامی شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قشم تصریح کرد: شماره تلفن همراه به نام داوطلب، داشتن کارت بانکی متصل به شماره تلفن همراه اعلامی، اصل گواهی عدم سوءپیشینه با تاریخ کمتر از سه ماه، اصل شناسنامه عکس‌دار و تصویر کلیه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت عمومی برای آقایان، یک قطعه عکس سه در چهار جدید و اصل و تصویر از مدرک تحصیلی داوطلب از مدارک و شرایط ثبت نام در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر است.

وی تاکید کرد: مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای  داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت الزامی است.

نصری افزود: اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری (جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور در جبهه) برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر ضروری است.

وی تصریح کرد: اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز ار سایر مدارک لازم برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر قشم به شمار می‌رود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر علیرضا نصری قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر علیرضا نصری انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر علیرضا نصری قشم اخبار کنکور شورای اسلامی شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس