Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علیپور عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از سید جلال حسینی تمجید کرد

محمد علیپور عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره مشکلات و حواشی سرخپوشان صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، محمد علیپور در خصوص مشکلات و حواشی اخیر تیم پرسپولیس و راهکارهایی که هیات مدیره برای خروج از این شرایط در نظر دارد به میزان گفت:

در تلاشیم تا تک تک مشکلات را حل و به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه با وجود تمامی حواشی تیم در هفته ‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و با خریدهایی هم که صورت گرفت، شرایط بهتر هم خواهد شد. مشکلات تمامی ندارد و تمام سعی خود را می‌ کنیم که همه این موارد را به خوبی حل و فصل کنیم. 

علیپور درمورد عملکرد جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره افزود:

سمیعی هم تمام تلاش خود را برای بهبود و ثبات در باشگاه انجام می ‌دهد و خوشبختانه همدلی خوبی بین اعضای هیات مدیره وجود دارد و مدیران جدیدی هم که اضافه شده‌ اند بسیار خوب با برنامه ‌ها و اهداف هماهنگ شدند تا مشکلات در مسیر حل شدن قرار بگیرد. سمیعی مدیر جوانی است و کارش را هم تاکنون خوب انجام داده است. مشکلات جاری همیشه هستند و حتی برای فدراسیون‌ها نیز این مشکلات پیش می‌آید و مسائل مالی گریبان همه تیم‌ها و فدراسیون‌ها را گرفته است. متاسفانه اینگونه مشکلات درمورد باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس برجسته‌تر می‌شود، اما با کار جمعی می‌توان همه مشکلات را حل کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود:

پرسپولیس تیم یکدستی است. از هواداران میلیونی و متعصب که همیشه به ما انرژی می‌دهند تا کادر فنی خوب، دلسوز و کاردان و بازیکنان تیم همه یکدل هستند و واقعا اصول حرفه‌ای از سوی کادر فنی و بازیکنان رعایت می‌شود. پرسپولیس از هر لحاظ، حرفه‌ای عمل می‌کند. باور کنید حتی کارکنان باشگاه هم با دلسوزی خاصی کار می‌کنند و آنقدر در کارشان حرفه‌ای هستند که گاهی تا ۲ بامداد سرکار حضور دارند و روز‌های هفته برای آنها معنی ندارد. کادر مدیریتی هم در کنار هم هستند.

علیپور در مورد نقل و انتقالات صورت گرفته در روز‌های اخیر و بازیکنان جدید که به پرسپولیس پیوسته‌اند، گفت:

باشگاه سعی کرده تا کادر فنی هر خواسته‌ای دارد را در اسرع وقت جامه عمل بپوشاند. مدیریت هم در جذب بازیکنان عملکرد خوبی داشته و به نظرم هواداران هم راضی هستند. بازیکنانی هم که در حال حاضر در تیم حضور دارند نام‌های بزرگی در فوتبال ایران هستند و زحمات زیادی کشیده‌اند. سید جلال حسینی بازیکن بسیار متعصب و پرتلاشی است و به عنوان کاپیتان و بزرگ تیم مدیریت خوبی در زمین دارد.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس با تاکید بر تلاش ‌های مدیران قبلی گفت:

برنامه‌های باشگاه را پیش می‌بریم و موضوعات و پرونده‌های حقوقی زیادی داریم که پیگیر حل کردنشان هستیم. قدردانی باید در ورزش جا بیفتد. مدیران قبلی پرسپولیس هم زحمات زیادی کشیده‌اند و مطمئنا تمام تلاش هر مدیری اینست که بهترین نتیجه را از خود به جای بگذارد. باشگاه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدتی دارد که در حال پرداختن به همه این موارد هستیم.

علیپورد در پایان در مورد حواشی مربوط به کارگزار فعلی باشگاه پرسپولیس گفت:

با کارگزار فعلی به تفاهم رسیدیم و مشکلی نداریم. کارگزار هم تمام سعیش را می‌کند که به همه تعهداتش عمل کند، ولی مشکلات اقتصادی اجتناب ناپذیرند و سمیعی برای حل این مشکلات جلسات زیادی داشته است.

اخبار داغ 

اشک های طارمی در آغوش کونسیسائو شانس بالای پرسپولیس برای میزبانی در لیگ قهرمانان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کونسیسائو: بعد از اخراج طارمی، ذات واقعی پورتو را نشان دادیم؛ حذف یوونتوس در تاریخ باشگاه ماندگار می شود حکم 9 سال زندان برای روبینیو تأیید شد؛ اتهام تعرض جنسی به یک دختر 23 ساله 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عضو هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!