Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین مرحله از رزمایش های کمک مومنانه در استان هرمزگان با توزیع ۵۰هزار بسته غذایی با حضور مسئولان استانی در محل مسجدجامع بندرعباس آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ در آستانه عید بزرگ مبعث سیزدهمین مرحله از رزمایش های کمک مومنانه در استان هرمزگان با توزیع ۵۰هزار بسته غذایی صبح امروز(۲۰اسفند) با حضور مسئولان استانی در محل مسجد جامع بندرعباس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمایت از ۷۰۰ شغل در هرمزگان از طریق کمک های همدلی و مواسات

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام‌سجاد(ع) استان هرمزگان در این آیین اظهار کرد: امروز که۱۳ مرحله از رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه را در آستانه سال جدید برگزار می کنیم بیش از ۴۵۵هزار بسته معیشتی با همکاری خیرین و مردم خداجوی استان هرمزگان، نهادهای حمایتی تهیه کرده ایم.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: ۵۶۵ کمک هزینه ازدواج، توزیع بیش از ۳میلیون ماسک بین نیازمندان، ۱۵ هزار بسته گوشت گرم و مرغ، ایجاد ۸۵کارگاه تولید ماسک، بیش از ۷۰۰ شغل از طریق کارهای جهادی، توجه به اقشار مختلف ازجمله کارگران و دانش آموزان و تعمیر و بازسازی لوازم سرد کننده از دیگر فعالیت ها در کمک های همدلی و مواسات است.

سالاری تصریح کرد: ایجاد فروشگاه های منصف نیز به منظور کمک به افراد کم برخوردار و عرضه محصولات مسقیم از محل توزیع، به مصرف کننده از دیگر فعالیت ها در راستای رزمایش همدلی و مواسات است که بیش از ۳۰ فروشگاه را عرضه کردیم و محلی برای تولیدات صنایع دستی روستاییان است.

بحران های بزرگ اجتماعی با اجرای رزمایش های کمک مومنانه در هرمزگان برطرف شد

علی الهیاری رییس کمیته امداد هرمزگان نیز در این مراسم اظهار کرد: در این یک سالی که از فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر رزمایش مواسات و همدلی می گذرد ملت ایران نشان دادند هرگاه از رهبر خود دستوری بگیرند پای کار هستند.

رییس کمیته امداد هرمزگان افزود: اگر این۴۵۵ هزار بسته معیشتی در استان هرمزگان توزیع نمی شد با فقری که در استان هرمزگان وجود دارد بحران های بزرگ اجتماعی پیش روی ما خواهد بود که با این هم افزایی توانستیم پیشگیری از آسیب ها را داشته باشیم.

الهیاری ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی توجه جدی به فقرا دارد که از طریق نهاد کمیته امداد در سال جاری ۷۰۷ میلیارد تومان از طریق سازمان و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز از طریق مرکز خیرین کمک به نیازمندان داشتیم.

وی تصریح کرد: در سال ۲۰۰ میلیاردتومان قرض الحسنه جهت اشتغال و توانمندی خانواده ها کمگ می شود که تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده ایم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در اکرام ایتام نیز ۴۵ میلیارد تومان از طریق خیرین جمع آوری شده است.

کمک های مومنانه را با حفظ آبرو به دست نیازمندان می رسانیم

علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در مراسم آغاز سیزدهمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه اظهار کرد: افتخار می‌کنیم نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث پیشگیری و کنترل کرونا مقام ۱۶ دنیا و ۴ آسیا را دارد.

معاون سیاسی استانداری هرمزگان افزود: مردم اگر می خواهند کمک کنند با مسئولین در ارتباط باشند، نهادهای انقلابی مانندبهزیستی، کمیته امداد، سپاه و بسیج افراد نیازمند را می شناسند و هویت آنها را دارند و با حفظ آبرو به آنها کمک می کنند و ماندگار می شود.

رئوفی ادامه داد: سرمش و الگوی کمک به نیازمندان برگرفته از ائمه عصمت و طهارت است پیامبر(ص) و امیرالمومنین و امام حسن مجتبی که کریم اهل بیت است و امام حسین و امام سجاد که هرگاه صدقه می داد دست خود را می بوسید و می فرمود این دست به دست خدا رسید.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان هرمزگان مرحله از رزمایش سیزدهمین مرحله کمک مومنانه میلیارد تومان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  از زمانی که بسته بندی‌های پلاستیکی جای کاغذ و شیشه را گرفت معضل آلوگی‌های غذایی آغاز شد.

ظروف یکبار مصرف و استفاده از پلاستیک در بسته بندی غذایی موجب سمی شدن محصولات غذایی می‌شود که در طولانی مدت موجب آلودگی محیط زیست انسانی و جانوری و طبیعی خواهد شد.

در راستای پاکسازی و حفظ منابع طبیعی با کارشناسان محیط زیست همچون دکتر تجریشی، کلانتری و معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست صحبت‌هایی انجام شده و همچنین با شرکت‌هایی که سعی در جمع آوری پلاستیک و استفاده از بسته بندی‌های پارچه ای، شیشه‌ای و کاغذی را دارند آشنا می‌شویم.
این مستند ۵۵ دقیقه‌ای به همت شبکه مستند سیما تولید شده و پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و باز پخش آن جمعه ساعت ۱۰ خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • هر شانه تخم مرغ چند؟
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی