Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:30:13 GMT

منطقه کاشان به نیروی کار زیردیپلم احتیاج دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۰۱۲

منطقه کاشان به نیروی کار زیردیپلم احتیاج دارد

حسن رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای تربیت نیروی کار متخصص توسط این اداره اظهار داشت: طی سال جاری با همکاری راهنمایی و رانندگی چهار هزار و ۸۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی تئوری و عملی برای گواهینامه‌های رانندگی ویژه اعم از لیفتراک، بولدوزر، غلتک، تراکتور، بیل مکانیکی، گریدر، دریل واگون و غیره برای متقاضیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: در راستای کسب مهارت متقاضیان و اخذ مجوزهای قانونی طی سه دوره برای بیش از ۱۲۰ نفر این آموزش‌ها برگزار شده است که این موضوع مانع از عزیمت متقاضیان به مرکز استان شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا به امروز چهار هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان کار در شهرستان کاشان جذب بازار کار در بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از دولتی، خصوصی و تعاونی شده‌اند، تصریح کرد: روند کنونی بازار کار در شهرستان کاشان نشان می‌دهد که سهم نیروی کار متقاضیان غیربومی در این منطقه افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه منطقه کاشان به نیروی کار زیردیپلم احتیاج دارد، بیان داشت: امیدواریم در بخش دانشگاهی پایان نامه‌های دانشجویی به سمت نیازهای منطقه‌ای کاشان سوق داده شود.

رمضانی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد متقاضیان کار در منطقه کاشان جذب بازار کار می‌شوند، ادامه داد: حدود یک سوم از متقاضیان بازار کار را در کاشان بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه جذب بانوان در بازار کار در شهرستان کاشان نسبت به سال گذشته حدود پنج درصد افزایش داشته است، افزود: از جمله مهمترین دلایل افزایش حضور و جذب بانوان در بازار کار تحصیلات، شرایط اقتصادی، فرهنگ ازدواج و تأمین هزینه‌های جهیزیه است.

کد خبر 5165580

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار کار تعاونی اشتغال اشتغال زایی حسن رمضانی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان شیوع کرونا شیراز انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج انتخابات 1400 عکس استانها همدان بازار کار نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، هفته ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

محمّدعلی فرجی افزود: این جشنواره نخستین بار با بخش‌های متنوع از پنج‌شنبه ۲٠ تا یک‌شنبه ۳٠ اردیبهشت ماه به مدّت ۱۱ شب در چایخانه حضرت رضا (ع) در پارک آیت الله مدنی کاشان اجرا می‌شود.

او گفت: این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ با برنامه‌های متنوعی از جمله جشن گُل محمّدی و گلاب، آیین گُل غلتان، جشن دُخــتـــیـــژن، جشن مــادران+۳، جشن دوقلو‌ها و چندقلو‌های کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم سینمایی و فیلم کوتاه و جشن اُردی‌بهشت کاشان برگزار می‌شود.

فرجی هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانه میلاد امام الرئوف و کریمه اهل بیت (ع) برشمرد و افزود: جشنواره چای گلاب و عطر حرم با همکاری کانون خدمت رضوی شعبه کاشان و با حضور خادمین افتخاری امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • قیمت اجاره آپارتمان در منطقه ۱ و ۳ تهران
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • بررسی تاثیر حملات حماس، اسرائیل و اتفاقات اخیر منطقه بر بازار‌های مالی
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان