Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@08:08:46 GMT

آخرین وضعیت طرح های راه سازی محورهای استان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۱۴۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام، مهندس بهادری در این بازدید که ذوالفقاردوستی نیا معاون فنی و مهندسی و رامین عبدالهی رئیس اداره نظارت راهها این اداره کل نیز حضور داشتند به بررسی آخرین وضعیت پروژه های مذکور پرداخت و بر تسریع اجرای طرح ها در کنار افزایش کیفیت تأکید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: محورهای ایلام- مهران و ایلام- ملکشاهی- مهران در سالهای اخیر با توجه به برگزاری کنگره عظیم اربعین و همچنین مراودات زیارتی، توریستی و تجاری بین دو کشور ایران و عراق از اهمیت بالایی در سطح کشور برخوردار شده است و بر حسب این اهمیت می بایست این محورها از استاندارد لازم و ایمنی بالایی برخوردارباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر طرح های متعدد و بزرگی در محورهای ایلام به مهران اجرایی شده که در مراحل مختلف احداث می باشند که تلاش خواهیم کرد مطابق با میزان تخصیص اعتبارات، برنامه ریزی منسجمی برای تکمیل این پروژه ها در نظر بگیریم و با پی گیری رفع موانع اجرایی ازجمله مطالبات معارضین محلی، حل و فصل معارضین اداری و  نظارت دقیق بر مشاورین و پیمانکاران به راهکارهای تسریع در اجرا همراه با افزایش کیفیت فنی برسیم.

لازم به ذکر است پروژه های، زیرگذر ارغوان، تونل کیلومتر 5 ایلام- مهران، تونل دوم راه کربلا، راهسازی قطعات اول و دوم ایلام- مهران، پل بزرگ کنجانچم، باند دوم محور ایلام- تقاطع غیر همسطح صالح آباد، مهران در منطقه کنجانچم، پروژه 6 بانده مهران- پایانه مرزی، تقاطع های غیر همسطح امازاده سید حسن و سه راهی آذر، راهسازی مهران- ملکشاهی در منطقه روستای پل شکسته، راهسازی ورودی شهر ارکواز ملکشاهی و تقاطع غیر همسطح سه راهی ملکشاهی طرح های مورد بازدید امروز توسط مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بودند.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: راه و شهرسازی ایلام راه و شهرسازی بهادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام

حامد قربانی رییس هیات نجات غریق و غواصی استان ایلام اظهار از گشت کمیته پیشگیری از غرق شدگی استان ایلام در شهرستان‌های آبدانان دریاچه دوقلو که میزبان سیل عظیمی از گردشگران بوده انجام وظیفه کرده است، خبر داد.

رییس هیات نجات غریق و غواصی استان با بیان اینکه ۶ گشت نجات غریق در استان در حال فعالیت است، عنوان کرد: این ۶ گشت در شهرستان‌های دره شهر، بدره، آبدانان، ایلام و ایوان در حال ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

وی اظهار کرد: این گشت‌زنی‌ها در فصل تابستان در استان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرساله با فرارسیدن فصل گرما شاهد حادثه غرق شدگی در استخر‌ها و اماکن آبی هستیم که پیشگیری از آن نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است، افزود: کاهش آمار غرق شدگی در رودخانه‌های استان در سالجاری صفر بوده است که این آمار بی‌سابقه بوده و این مهم را مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی منجیان غریق هستیم.

قربانی ادامه داد: پیشگیری از غرق شدگی به آموزش همگانی در خصوص خطرات موجود در اماکن آبی مختلف، فرهنگ سازی استفاده صحیح و ایمن از اماکن آبی و همچنین جلب مشارکت سازمان‌های مرتبط مانند آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مدارس و سمن‌ها نیاز دارد.

قربانی گفت: چندین دوره آموزشی و همسان سازی مدرسین و منجیان غریق استان نیز در دستور کار هیات در سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران